5.1.09

det gjør vondt

Vår snille, vakre ♥ Fibi ♥
forlot oss idag



♥ Vi savner henne såååå♥

24 kommentarer:

Heidi-anitha sa...

Sender deg bare all den varme som finnes...Sender deg også en stor trøstende klem, og medfølelse i savnet av vakre FIBI...

Hun har det godt der hun er nå.. og, hun glemmer deg nok aldri...

Stoooor klem til deg...

White vintage.

Koselig koselig sa...

Det var trist å lese!
Stor klem :)

Anne-Berit sa...

Å så trist å høre,dette har vi opplevd flere ganger,og det er like fælt hver gang.Jeg føler med deg i sorgen og savnet.varm klem fra meg.

Fridashus sa...

Åh, det var trist å lese. Det er så vondt å miste dem. Fibi var veldig veldig pen. Hun hadde det sikkert godt hos dere.

God klem fra meg

Hem och Lycka sa...

Nä, vad tråkigt, beklagar verkligen..

Stor kram!

mali-mo sa...

Trist å lese at du har mistet hunden din. Vet så godt hvor glad man blir i dyrene sine!

Klem fra meg.

Hulda sa...

Det var trist.. jeg vet hvordan det er å miste en hund man har delt gleder og sorger med i mange år.

Karna sa...

Åhhh nei så trist Line! Varme tanker til deg og dine, det er bare så forferdelig når de bli borte.....

daisy sa...

Ånei, Line, så trist å høre! Det må være tungt å miste en kamerat, et familiemedlem, som man har delt så mye med!

BEA sa...

Huff,huff så trist. Skjønner godt at dere savner henne.

Ikke mye til trøst men, jeg sender nå en klem til deg likevel.

Tiril sa...

Varme tanker til deg Line, dette har jeg og følt.
Tror nesten du må ha hund for å forstå hvor fælt det er.Det er ett medlem av familien.
Go klem til deg.

Therese sa...

Å så trist, føler med deg. De blir jo et familiemedlem disse firbente skjønne dyra våre.
Varme tanker sendes dere.
Klem

Den gode feen sa...

Kjære Line. Sender deg mine varmaste tankar. Veldig veldig trist at nydelege Fibi har gått bort. Stor klem frå Linda

~ ♥ LISBETH ♥~ sa...

Vet akkurat hvor vondt du har det nå, uff..
Trøsteklem

Sol sa...

Det er så vondt å miste den kjæreste vennen sin....Føler med deg.

Randi sa...

Næmmen...såå trist, hun har liksom vært en del av denne bloggen din hun også. Vet så godt hvordan det er.

Sender en trøsteklem til dere. Tror at Fibi leker seg med alle hundene i hundehimmelen:-) der er mange snille hunder som jeg har hatt nært forhold til.

Vi lager små historier om hundene og menneskene som har forlatt oss. Hva de gjør samens med de andre hundene og at de går på jakt samens med min bror og far...leker osv. Det har hjulpet oss i all sorg og savn som vi har måtte gått gjennom. Høres og ser merkelig ut når jeg leser det...men sånn er vi mennesker..lar oss trøste av sånt.Iallefall gjør vi det.

Go klem

♥bagatellar♥ sa...

Så trist for dere alle sammen, er vondt å miste sine kjære firbente venner. Ønsker deg og dine et riktig godt nyttår til tross for den triste starten.

Solstad sa...

Fryktelig trist å lese :( Sender dere varme tanker fra meg :)
Klem

Himmel&Hav sa...

Så fryktelig trist...
Fibi var et nydelig lite vesen, skjønner godt hvordan du har det.
Har selv en fantastisk og trofast liten hundevenn og det gjør vondt bare å tenke på, at han ikke kommer til å være hos oss for alltid.

Emmeline sa...

Utrolig trist å lese Line. Det er alltid så vondt når en liten venn forlater oss, og spesielt en sånn trofast en! Husker da katten til mine foreldre døde etter 19 år, det var stor sorg og stort savn.
Håper det går bra med dere alle og at du finner trøst i de andre i familien, både tobeinte og firbeinte. Klem fra meg

rod i hob sa...

Stakkars dere!! Grusomt å mista ett kjæledyr. Sjøl har eg to nydelige katta -å e jo livredd for at noke ska skje med dei........

En tidligere katt eg hadde blei påkjørt og drept. Forferdelig. Kjempesorg...!

Tussilago sa...

Sender varme tanker!

Anniche ♥ sa...

Dette var virkelig trist å lese Line !!! Min dypeste medfølelse .

Klem A

Marias skriblerier sa...

Åh :( Det er så trist å miste sin dyrevenn... vi har en boxergutt på 1 1/2 som jeg eeeelsker over alt på jord! Men jeg har vokst opp med golden, skjønne hunder!

Varme tanker til deg og dine.