5.12.08

Endelig er flyttedagen her!

NÅ FLYTTER VI
i sludd og snøvær


6 kommentarer:

Koselig koselig sa...

Hallo Line! Skulle gjerne ha hjelpt deg i stedet for å sitte heeeelt alene på jobben.buhu!

Ha det fint i flyttesjauet og ta deg en velfortjent vin etterpå i kveld!!

Klem og god helg fra Mette

daisy sa...

Så spennende! Lykke til med flyttingen!! Jeg følger spent med! :)

Heidi-anitha sa...

Gleder meg masse masse til å se det nye hjemmet deres... Håper bilder kommer etterhvert!

Lykke til med alt sammen...

Klemmer White vintage

Villblomsten sa...

Lykke til med flyttingen :-)

Koselig koselig sa...

Hei line
Jeg husker i sommer du kjøpte disse kule klesklypene på ebay. Husker du tilfeldig hvem du kjøpte av? Jeg angrer jo bittert på at jeg ikke kjøpte i Frankrike sjøl, jeg stod å vurderte...elle melle..not! :(

Mita`s hjørne sa...

Heisann...
Godt Nyttår til deg og dine... og grattis med nytt hus...

Klem Mita...