1.11.08

Line goes country living


Her i går det full galopp for tiden!

Vi har solgt huset (som vi har pusset opp i 4 år)

og kjøpt oss en liten gård på landet (som skal pusses opp)

ingen fare for å bli arbeidsledig her nei

om ca 5-6 uker flytter vi

klare for nye eventyr
~
På denne bloggen har jeg skrevet om oppussingen av huset i 3 år (!)
Nå som et nytt hus står som et uskrevet blad gjør også en ny blogg det
den heter Line's country living
alt som har med gården å gjøre vil bli blogget om der
jeg har ikke bestemt meg for hva jeg gjør med denne bloggen ennå
om den skal bli ute på nettet eller om jeg sletter den

Jeg håper dere har lyst til å følge den nye bloggen
link legges ut snart

Ønsker alle en herlig 1. november


21 kommentarer:

Ann-Helen sa...

Gratulerer så mye med gårdkjøp! Gleder meg veldig til å se, kommer garantert til å følge med på nye bloggen!

MOLLY sa...

Så spennende....iiiiik:)))
Det vil jeg også ha...hehe;) Masse lykke til, jeg er med;)

Hulda sa...

Gratulerer så mye! Så heldig dere er! Den nye bloggen blir nok super!

Koselig koselig sa...

Ha ha Line, så utrolig moro! Gratulerer så mye med tilslaget! Skal absolutt følge bloggen din hva gjelder Country Living yepp yepp! Veldig fin logo du har laga forresten, kjempeflott!!!

Det var forresten veldig artig å møte deg - på Polet for et par tre uker tilbake også! hahahaha :) det må jeg si!! Av alle steder, knis!
Jeg var der i går også og kjøpte Halloween godis for oss voksne ;)

Ha en fin fin 1. november du også, håper du er bedre i halsen!!!

Klem fra Mette

daisy sa...

Gratulerer så masse! Så fantastisk! Kommer selvfølgelig til å følge med i den nye bloggen din!

Cilla sa...

Så spennende! Jeg har akkurat oppdaget bloggen din, som jeg liker veldig godt. Så jeg kommer garantert til å følge med på den nye også.
Elsker oppussingsobjekter!!

God helg!

Jorunn sa...

Grattis grattis grattis Line!!! Tenk, dere har kjøpt gård! Åh, så superspennende! Selvsagt følger jeg den nye bloggen din! Gleder meg!!!!! Lykke til med flytting og alt!
Klem fra Jorunn

Bak en Sky sa...

Gratulerer med nytt hus!!!Så heldig da!En liten gård er min store drøm!:)
gleder meg til å følge oppussingen!;)

God lørdagskveld til deg!

BeBe`s blogg sa...

Så spennende med gårdsprosjektet! Det første jeg tenkte var hvor heldige de er de som har kjøpt det flotte huset ditt. Lykke til med det nye livet på gården, jeg følger gjerne med til den nye bloggen!:)

Katarina sa...

Næi,hvor spennende!!! Gleder meg masse til å følge med videre :-)

Heidi-anitha sa...

Neimenn, det var koselig... Gratulerer med kjøp av gård og hus... gleder meg tilå følge deg videre! Nå er det hvite ark og fargestifter tell....

klemmer Heidi-anitha

LISBETH---<-@ sa...

Wow, gratulerer med ny gård! Så klart jeg følger med på lasset inn på ny countryblogg, kjempespennende!
Klem

Therese sa...

Wao - så spennende da!!

Og noen er heldige og skal overta det flotte huset deres.

Blir moro å følge med den nye bloggen din, henger meg på jeg :o)

Ha en fortsatt god helg.

Anemone sa...

Lykke til og klart henger vi med på lasset :-)))

Gunhild, NO sa...

Så spennende dette var. Og dere med den flotte eiendommen og det nydelig huset. Akkurat ferdig med oppussing, garasje og hage, så selger dere!! Men skjønner jo at du også er ei countryjente med rødrutete gardiner :), hest og høy. Det blir kjempestas å følge deg i neste prosjekt.

Tiril sa...

Så spennende da, gå på og pusse opp igjen, jammen er dere dyktige.

Karna sa...

Åhhhh dere som hadde fått det så fint, med ny garasje og alt....

Så spennende Line, grattis med nytt hus, gleder meg til å se!

Anonym sa...

Stolene kommer fra Tine K Home, er kjempe deilige...er dype og gode og selges med en tykk og god sittepute....

KARNA

Den gode feen sa...

Wao, så spennande! Gratulerer både med hussalg og med hgårdskjøp. Gledar meg til å følge med :) Klem frå Linda

mali-mo sa...

Gratulerer med flyttig og gård!

lavendel mio sa...

Gratulere med gård.Det må vere veldig spennende å begynne å pusse opp denne gården.Gler meg til å se resultatet:)