28.11.08

Flytting om 1 uke!

Nå har de nye kjøkkenstolene kommet!
Vi skulle jo selvfølgelig ikke hente de før vi hadde kommet inn i det nye huset men nyskjerrigheten vant
Vi pakket ut alle 4

Fra november

Stolene er kjempedeilig å sitte i
særlig med en ludde i ryggen
siden det kan virke litt urettferdig å bare ha en ludde
så er en ikeatur til uka planlagt
som dere ser på bildet over så har jeg ikke begynt å pakke ennå
jeg går litt rundt meg selv for tiden og vet liksom ikke helt hvor jeg skal begynne

Fra november

Joey poserer pent
og er lykkelig uvitende om alt som skal skje til uka :)

Nå er det julebordpynting på denne dama
glitter og paljetter venter...hehe

God helg !

17 kommentarer:

Strikkelines sa...

Herlighet så fint dette var da.....her kommer du/dere til å få det sikkielig koselig ja....Ha en koselig helg

Koselig koselig sa...

kos deg i kveld line! vi skal på konsert med vamp :)

Anita sa...

Kjempefine stoler! Spennende med snart flytting! Ha en koselig adventshelg!

Anonym sa...

Nydelige stoler, kan jeg spørre hvor du har kjøpt dem?

Lykke til i nytt hus:)

daisy sa...

Tenk, en sen søndagsfrokost med kakao og nystekte rundstykker i de herlige stolene..! *sukk*
Kos deg på julebord! :)

Kari - My home is my Castle sa...

Kjempeflotte stoler :))
Stilig !!m,Kari

Kle

prinsessa sa...

Jeg er så klar for å følge med på flyttelasset deres Line. Å ludde gjør jammen susen. Herlige stoler. Ha en fin lørdag og en flott første advent. Masse klemmer fra Elin:O)

Line sa...

Anonym: Stolene er kjøpt på Stabbursbua i Larvik

Tiril sa...

Stolene var koselige, du har en smak som jeg deler med deg.
Lykke til med flyttinga.

klem Tiril.

Fru Langtind sa...

Flotte stoler! Ser ut som du har et koselig og lunt kjøkken :-)
God helg videre!

Mita`s hjørne sa...

Heisann...
Knallfine stoler dere har fått tak i, godt å ha noe godt å sitte i...
Ha ei koselig 1. søndag i advent...

Klem Mita...

Cilla sa...

Så fine stoler!Er det riviera maison? Liker godt den varme stilen du har!
Blir spennende å følge deg i det nye huset.

Ha en fortsatt koselig 1. søndag i advent:)

Therese sa...

Å wao - stolene er knallfine. Kan godt tenke meg det blir laaaange måltider fremover hos dere ;o)

Lykke til med pakking og flytting !!

pepperkverna sa...

Her kan man sitte lenge og spise godt! Hege

Villblomsten sa...

Wow !! :-) kjempetøft med sånne stoler til bordet !! :-)

Men.. det er ikke plass til 6 stk sånne stoler , rundt spisebordet mitt.. så jeg får bare se på dine og drømme :-)

Ulla sa...

Holidays with our 4 legged friends, does not get any better!
Hugs from California!

Charlotte sa...

heldig som har en nydelig westie :D
har en selv :)