18.11.08

Ebay





nå har jeg fått strikkedilla
jakken er nesten ferdig
bare 1 1/2 arm gjenstår
bilde kommer når den er ferdigmontert
~¨~
På en byrunde for noen dager siden fant jeg et helt nydelig skjerf i 100 % Cashmere
En liten titt på prislappen
og skjerfet ble pent lagt tilbake i hyllen
Sånn kan jeg lage selv tenkte jeg
og forhørte meg hos begge garnbutikkene i Sandefjord
om de hadde Cashmere garn - uten hell
Da er det godt at Ebay bare er et tastetrykk unna :)))

Fra november

ett par nøster av dette garnet er på vei til meg
fra Cashmeres by Kate
Fra november

3 kommentarer:

Koselig koselig sa...

Ja det er helt fantastisk utvalg noen ganger i denne byen vår!!! Jeg var på jakt etter det samme i fjor faktisk og fikk da beskjed om at nei, cashmere kunne man ikke strikke med for det var så tynt, så der fikk man kjøpe ferdigstrikka fra fabrikk

Takk for linken Line :)
Ha en fin dag

Karna sa...

Kjempe lurt, hadde trengt et godt og varmt skjerf i dag, er kjempe kaldt her hos oss...blir ikke de lange turene når det er så mange minusgrader....skylder på valpen, men det er vel heller meg som er den store pysen....

Lykke til med pakking, misunner dere ikke akkurat det, men stedet dere skal flytte til ser helt fantastisk ut!

Billigvoks sa...

Thanks :-) Rigtig fede ting, er især helt vild med halskæden.
Best From Denmark Billigvoks Id Voks