31.10.08

Trekning

Taaadaaa! Tusen takk til alle dere som la igjen en kommentar på det forrige innlegget!! Det er så koselig å lese når en ligger der og er sjuk. Formen er er bittelitt bedre idag, men jeg har strupebetennelse og taleforbud...vel nok om det

her er det blitt foretatt en høytidelig trekning på morgenen
I stedet for å bruke den velkjente lapp i hatt versjonen, ble mannen min oppfordret til å sette halen på grisen...he he for å trekke en vinner. beklager at jeg ikke har bilder fra seansen (¨,)

og den heldige vinneren av en Me oh My Ullveske er huset på kollen

Ønsker alle en herlig helg!!

5 kommentarer:

Koselig koselig sa...

Line grattis!!!!!!!!!!!!!!!!

Koselig koselig sa...

Gratulerer til vinneren også forresten :) Skikkelig heldig!!!

Jeg så det på finn ja. Håper dere er fornøyde. Nå er jeg like spent på fortsettelsen da ;) hihi
Forresten Line, god bedring med halsen da. Det høres vondt ut!

Anne-Berit sa...

Gratulerer til den heldige vinner,og god bedring og god helg til deg!

simmas hus sa...

Go bedring til deg! Håper du får en fin kveld!
Klem Simmas Hus

daisy sa...

Gratulerer så masse til den heldige vinneren!

Og, hvis jeg har skjønt Mette riktig, gratulerer med salg av hus! Blir spennende å følge med på hva som skjer videre!

Fortsatt god bedring! :)podan