4.10.08

NEWS (¨,)

Jeg har fått en ny gadget!
en Creative Vado
Et bitte lite videokamera som er superenkelt å bruke. Jeg valgte rosa for å være sikker på at gutta i huset ikke har lyst til å låne det.
Her kan du se en test film av dyrene mine

tv benken er på plass
den passer fint....men...
jeg er ikke helt sikker på den mørke topplaten, spørs om ikke det blir en omgang med malerkosten her ;)
gjenbruk
For en stund siden kjøpte jeg disse duftlysene
Utrolig deilig lukt men litt dyre og udrøye
Jeg har skrapt ut stearinen som lå igjen i glassene etter at de var brent helt ned
og lagt den i holderen hvor jeg brenner kongerøkelsen til jul
et voila...duftlysene varer og varer og varer.........
og i glassene har jeg store telys

endelig har jeg kommet igang med å hekle granny squares
er ikke helt sikker på hva det skal bli ennå
teppe...skjerf...genser...
fargene er jo ikke noen overraskelse
beige og bruntoner i deilig alpakkaull

time vil sjå
tjihi (¨,)

9 kommentarer:

Bak en Sky sa...

Herlig tingseboms!Rosa er nice!;)
Gleder meg til å se hva hekleprosjektet ditt blir!Kjempe fine farger!
God lørdag!

Hulda sa...

Så artig å se filmsnutten av hundene, de er søte. :) Grattis med super liten sak, veldig hendig den!

Tv-benken var skikkelig stilig, ordentlig fransk stil over den. Lykke til med hekleprosjektet, fine farger du har valgt.

God helg!

Anemone sa...

Nei men matmor da!!! forstyrr idyllen forran flammene på den måten der!!! men du og du så utrolig søte de er, og så utrolig gode venner som de virker til å være :-)

Grattis med ny duppedings, mannen her i huset kjøpte en på fredag og her lastes og lastes det, godt vi har vær vår pc sier jeg.

Fin helg videre til deg.

Livet er heeerlig sa...

Oi, slik har jeg lyst på!!!!
Lurt med knallrosa, kanksje du har den for deg selv?!
Utrolig fine farger på hekleprosjektet ditt!
Kjempefint å lage pute av deg også. Lykke til med valg. Jeg lager sengeteppet og innser nå at det er vel et kanskje FOR voldsomt prosjekt hehe
Ha en fantastisk flott søndag
*Siv*

Koselig koselig sa...

Vet du de bikkjene dine, er så nydelige! Hæææærreeguuuuud. voff!
Kul dings... jeg liker dingser! Smart å ta det i rosa så får du ha ting i fred ja ;) hehe

Therese sa...

For en herlig film! Voffene dine er jo nyyyydelige - ser ut som de liker å være "i sentrum" også ;o)

Fine farger du har valgr til hekleprosjektet ditt - blir sikkert knall fint (enten det blir pute, teppe el hva..)

Grattis med den nye duppedingsen og ha en flott uke :o)

Thea sa...

Kjempetøff tv benk... :) Malekosten neeei.. den var jo så kul som den var:) Så gøy med teppe da, jeg har enda ikke skjønt hvordan jeg skal hekle engang. Pent blir det nok uansett hva detb blir når du er ferdig med det.. Brune farger er fine:)Ha en super dag..

Anne-Berit sa...

Arti med filmsnutter av hundene.Så ut som de kosa seg skikkelig der.En sånn liten sak hadde vært kjekt å ha,stilig farve foresten.Smart å ta vare på "bunnskrapet"i duftlysglassene,takk for ideen,og god helg videre.
PS:Blir spennende å se hva heklerutene blir til slutt...

daisy sa...

Det var en kul dings! :) En sånn en kunne jeg også tenkt meg!
Du, stemmer det at dere skal til Italia i høst? Vi tenker selv på å ta oss en tur til neste år, så venter spent på å høre om turen deres! :)

Fortsatt fin lørdagskveld ønskes deg!