28.10.08

Me oh My GIVE AWAY!

uff og uff
nå har det vært utrolig lite action på bloggen i det siste
jeg ligger hjemme med influensa og kjeder meg sinnsykt
noe må skje....

midt oppi all kjedingen har jeg kommet til å tenke på en
ullveske
som dukket opp sist jeg ryddet kontoret
denne vesken i brun ull er pyntet med vintage blonde, bilde og hvite ferskvannperler
den er en virkelig søt høst/vinterveske
har jeg tenkt at jeg skal gi den bort til en leser av bloggen
For å være med i trekningen må du legge igjen en kommentar på dette innlegget
innen torsdag kl 21.00


me oh my broderi på baksiden

42 kommentarer:

Hilde sa...

Å så fin veske!!! Jeg er med!!! Ønsker deg god bedring! Håper du kommer deg opp fra sengen snart.
Hilde

Mina sa...

Hei du!:)

Hvordan gikk visningen?:) Så utrolig koselig hus du har! Er nok mange interesserte tenker jeg!

Måtte inn i bloggverdenen jeg også gitt..:)

Ønsker deg god bedring! Kjedelig å ligge å syk..

Høsthilsen fra Minas Paradis:)

Agatha sa...

Hei igjen, maå bli med på denne, har jo flere vesker fra deg, men vesker får man jo aldri nok av;0)God bedring til deg!

anitas lille lykke sa...

å den var vakker, mannen min påstår at jeg har veskedilla, og denne vil jeg mere enn gjerne ha.
klem

krinkelkroken sa...

Jeg er med, nydelige vesker du lager!!!

Rådyrveien sa...

Åja! Så lekker veske!! Hadde passa meg utmerket så jeg blir gjerne med i kampen om den! Tjihi!

Ønsker deg god bedring og god tirsdagskveld. Håper du snart er frisk igjen!

Klem Hilde

Anonym sa...

hei hei
Vil gjerne være med på trekning, har jo veskemani;-)
Ønsker deg god bedring.
Mvh Rita

daisy sa...

Det var en nyyyyydelig veske! Jeg vil gjerne være med på trekningen! :)

Ønsker deg god bedring!

Anonym sa...

For ei NYDELIG veske:)
Den skulle jeg veldig gjerne vært den heldige eier av;)
Ønsker deg god bedring!
Klem Johanne:)

BeBe`s blogg sa...

Hei, jeg blir mer enn gjerne med på vesketrekning! Har lenge beundra veskene du lager. Leste ditt forrige innlegg, håper du ikke har tenkt å gi deg med blogginga. God bedring til deg!:)

Tulip sa...

Nydelig veske, den ville jeg gjerne gått med!

Kjedelig å være syk...håper du er frisk og rask nå!

~♥~bagateller~♥~ sa...

Stakkars deg, så kjedelig å være syk og ikke orke noenting:-( Ønsker deg god bedring, og har du ikke forsøkt ingefærte av fersk ingefærrot så anbefales det, ca en teskje hakket rot til en kopp te, trekkes i 10 min, tilset sitron og honning. Selvsagt vil jeg være med i trekningen av den nydelige vesken, vesker får man nemlig aldri nok av;-D

Hem och Lycka sa...

Jag som är väskoman skulle bli mer än överlycklig över denna vackra väska! Testar lyckan ;-)

Krya på dig, inte roligt att vara sjuk! kram

Tilonino sa...

Hei Line
Nydelig veske. Jeg hiver meg på her jeg :)
God bedring :)

prinsessa sa...

EG E ME!!!! Hei Line
Influensa???? Nå??? Det går ikkje ann! Det er jo snart jul jo. Tuller med deg. Håper du kommer deg fort. Influensa er jo bare det verste. Vondt i hele kroppen, hodet, snue osv. Nei Line dette kan vi ikke ha noe av. En Conac i kveld før du legger deg:O)

Miss.T sa...

Dette vil jeg være med på. ELSKET den veska di : ) superfin..
Her krysser jeg fingrene : )

Ønsker deg god bedring.

Ha en flott uke.

Klem MissT

Fjordheim sa...

Hei. Ikke ofte jeg legger igjen kommentar hos deg. Men jeg er innom av og til å oppdatterer meg.
Men nå må en jo prøve lykken. Sjelden det slår til da. Men ,men.
Ønsker deg god bedring. Håper du blir fort frisk igjen.
Ha en god kveld :)

Koselig koselig sa...

Oh me oh my, denne vil jeg absolutt være med i trekningen på :)
Krysser fingre for dere nå :) Moro!!!

Hilsen Mette :)

Anne-Berit sa...

Å den var nydelig,dette var noe for meg som har totalt veskedille.Kjempeheldig den som vinner den.Så snilt dette er av deg da.Ha en fin kveld:o)

Anne-Berit sa...

Glemte jo helt å ønske deg riktig god bedring.Håper du blir bra snart.Klem!

simmas hus sa...

Ønsker deg god bedring! Og siden jeg har veskedilla, er jeg gjerne med på trekningen.
Blir spennende!
Klem Simmas Hus

Huset på kollen sa...

Nydelig veske, den vil jeg gjerne være med i konkurransen om! Spent på å høre hva slags planer du brygger på etter det hemmelighetsfulle forrige innlegget :)

Pulsatilla sa...

God bedring! Ikke godt å ha influensa.

Men det er jo fint for oss at du kjeder deg litt, så kan vi prøve lykken. Jeg vil gjerne være med i trekningen!

Lena sa...

Aldri moro å være syk! Ønsker deg god bedring, jeg! Håper du blir snarlig frisk igjen!

...og vesken var bare lekker...

JULIE K sa...

Ååååå den er jo så fin den veska.

God bedring. Har selv vært syk i det siste, men tror det snur nå, heldigvis : )

Kari - My home is my Castle sa...

Åhhhh for en veske.
Den kunne jeg godt tenkt meg hihi, så jeg prøver meg jeg og ;)

Klem,Kari

Gitte/ditogdut sa...

Sikke skønne tasker(vesker) du laver ;o)
Rigtig god bedring til dig. Det er jo lige tiden for influenza!!
MVH Gitte
www.ditogdut.dk

Hulda sa...

Kjempefin veske! Dette må jeg være med på. :)

Randi sa...

Som alltid lar jeg meg friste av sånne innlegg.For vesken er ,som alt det andre du gjør...lekker!!


Ha en fin kveld

Anonym sa...

Flott veske, jeg er med!! God bedring!

Tove sa...

Ja takk, jeg vil gjerne være med på trekninga! Veska er kjempesøt!
Ønsker deg samidig god bedring!

fru_tulip sa...

oh oh, for en fiin veske, den kunne jeg godt tenkt meg:):)

god bedring!

Ann-Helen sa...

Kjære vene, for en fantastisk veske, og så gi bort da.... Jeg vil gjerne være med i trekningen:)

Anonym sa...

Oisan, den flott. Er gjerne med på trekningen.
Håper du snart blir frisk igjen.

Hilsen Wenke

Heidi-anitha sa...

Hei!

Håper det går bedre med deg! Håper også at du koser deg på hesterygen og at du lever livets glade dager, sånn forutenom nå som i disse dager du er syk...

Vesken er bare så utrolig flott! Bildet du har brukt har jeg en spesiell forkjærlighet til, og den ville bare gjort meg så glad på disse "fattiglus"dagene vi er oppe i.. Ja, pengene spares til julegaver og det blir lite igjen til shopping...Visste du at du var den første som la igjen en kommentar på bloggen min da jeg begynte i sommer? Kommer aldri til å glemme deg for det... Godt å gi håp til en ny "blogger-sjel":)

Masse god bedring til deg...

Klemmer White vintage. heidi-anitha

Lena sa...

Jeg er jo helt veskoman, og har siklet på disse kjempefine veskene dine lenge nå. Det hadde gledet et norsk hjerte i Sverige å få en sånn fin norsk kreasjon!

Bloggen din er forövrig en av mine norske favoritblogger !

Lykkelene sa...

Oisann! Kan jo ikkje gå glipp av å vere med i trekningen av ei så flott veske! Ønsker deg masse god bedring, og mange gode innlegg framover. Alltid kjekt å kikke innom deg. Ei av damene på jobben er hekta på din blogg etter å ha funnet linken din hos meg... Mykje fint å sjå på veit du! Bli frisk og rask:0)

Jorunn sa...

Dette MÅ jeg være med på Line! SOm du vet er jeg en STOR fan av dine vesker!!!! Håper du blir frisk snarest slik at du får nyte helga når den kommer!!
God bedring og klemmer fra meg

Mor Kari sa...

Har lenge beundret veskene dine, så jeg hiver meg på! God bedring!

Solstad sa...

Rekker jeg akkurat å hive meg med ???:)) Nydelig veske :) Ønsker deg god bedrin og gode dager !!
Klem

toneab sa...

God bedring! Håper du snart føler deg bedre.........og du den veska var nydelig :-)

Villblomsten sa...

Nydelig veske :-)
heldig henne som fikk den :-)
synd jeg var for sent ute :-)