12.10.08

furu, furu og ..

Fra oktober

10 kommentarer:

Lena sa...

Hihi - sånn hadde jeg det hos meg også. Bortsett fra hos meg ble det beiset i kirsebær... Jøjje meg, sier jeg bare!
Ha en glad søndag!

Lyst på livet sa...

Hihi...hvem har vel ikke vært der.... sukk

MOLLY sa...

hehehehe...ja, det er godt å se flere som har begynt et sted;)
Så mye ting vi hadde, og hva var det med alle de grønne plantene...?
Ha en furufri søndag:))

MOLLY sa...

hehehehe...ja, det er godt å se flere som har begynt et sted;)
Så mye ting vi hadde, og hva var det med alle de grønne plantene...?
Ha en furufri søndag:))

Koselig koselig sa...

ha ha ha :) Så vittig! Å brystpanel, det var moderne det! og tørkede blomster ja. Men det var jo sånn det skulle være den gang da da :)
Ha en fin søndag! Nå skal vi på tur, ut til Stavern. Det gleder jeg meg til, Gule Galleri vet du!

Heidi-anitha sa...

Så morro å se bilder fra den gangen... kjenenr meg igjen..vi hadde det jo såååå fint hjemme:) Stoor panne lugg og Dereck på tv..:)

Håper jeg ikke ler av meg selv om 15 år da jeg ser bilder i fra min hvite og grå stue:) hi hi hi, men hvem vet...

klemmer Heidi-anitha

Solveig sa...

Hehe, gøy med slike gamle stue bilder! Ser hva som var moderne ja. Rødt,blått og grønt og alles kjære FURU:P Som alle maler seg ihjel med nå! Hehe, tidene forandrer seg ja;)

Ønsker deg ei super uke!

Anne-Berit sa...

Hehe,vi har vel alle vært innom den perioden i større eller mindre grad.Nå er ikke jeg av de som skal ha allting hvitt,til det er jeg litt for glad i farver,men furu er jeg mektig lei.Ha en fin mandag!

lavendel mio sa...

Hei. Furu me her og furu meg der det var det alle skulle ha den tiden, var jo fint da.Vi har snart malt furua ut av huset.Har igjen soverommet og loftstua,får mareritt av å ligge å sjå å di 100000 kvistene i taket,men di skal takast. Ha ei fortsatt nydelig helg.

annecath sa...

Ja det var vel slik vi hadde det de fleste av oss :) Heldigvis kan furu bli lekkert igjen med litt maling! Morsomme bilder:)