14.10.08

farger

Joey nyter høstfargene i hagen

vakkert!

men når vinden kommer er det borte..

8 kommentarer:

Olstad sa...

Høsten er utrolig vakker, hos oss har det nok blitt enda mer høst så vi har desverre ikke bladere på trærne lenger bare på bakken....

Fantastisk vær har vi hatt noen dager og håper like fint hos deg.

Ha en fin uke.

Astrid sa...

Heisann!
Eg klikka meg tilfeldigvis innom bloggen din via Emmelines, skrolla litt nedover sida di, og kom over dei UTRULEG FINE lyktene/lampane som du har på garasjen!
Skulle gjerne hatt slike sjølv, men veit ikkje kvar eg får tak i slike.
Kan du hjelpe meg skal tru?
Fin blogg du har forresten:)

Hulda sa...

Høsten har jo så mange fine farger, mye fint i hagen din. Her har står de fleste trærne uten blader nå.. I dag var jo også den offisielle, første vinterdagen. Men, snø har det ikke vært, heldigvis. ;) Joey ser ut til å trives der han sitter. :)

Karna sa...

Så flotte bilder Line, er utrolig flotte høstfarger i år, det kommer visst av den solfylte sommeren vi har hatt...Kjempe flott.

Nå er valpene søte kan du tro, de har åpnet øynene og så smått begynt å krabbe litt...åhhh...Petra er mer enn villig til å slippe unna litt, og vil være med ut på tur med meg og Oliver igjen også, så nå er alt tilbake til normalen til Oliver som ikke har noe anelse om at han er blitt 4 barns far...he.he...

Koselig koselig sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Ragna sa...

Så nydelige farger! Ønsker meg en hage :-) Blir ikke det samme i blokk i byen...

Tiril sa...

Nydelige høstfarger her hos deg, men Joey er vakkrere, han er bare så søt der han sitter!!Ha en fin dag Line, jeg er stuptrøtt etter kundekveld igår,

Line sa...

Astrid: Jeg er ikke helt sikker på hvor jeg kjøpte lampene. Jeg har hatt de liggende en stund. Men det er enten Ditmar Enge eller Lampehuset i Sandefjord.