7.9.08

nyheter på soverommet



Å ta med kona på båtutstilling Sandvika på en lørdag formiddag
kan fort resultere i en kjapp tur innom Ikea..
to stk Hemnes kommoder baki bilen
og en laaaang kveld med montering ;)


men du verden så fornøyd kona blir
med masse ny lagringplass og stilige kommoder som passer perfekt inn i veggen!

og mannen er oppdatert på nye og gamle båter.
Stålkurvene til House Doctor er kjempefine til å oppbevare blader i
siden blad-arkivering-systemet mitt til stadighet svikter
er det greit å kunne se alle bladene som ligger der
ha en fin uke (¨,)

6 kommentarer:

Hem och Lycka sa...

Så fint! En lyckad tur med andra ord. kram!

Elin sa...

Halo Line.
Først og fremst for et nydelig soverom. Husker når du holt på å pusse det opp og se nå! Jeg har også slike kommoder og de er flotte. Minuset er vel at de er blytunge. Iallflall når mannen trodde at han kunne bære opp alle pakkene på en gang. Det endte med at vi måtte stå nede i gangen og pakke dem ut og bære opp et par plater om gangen. he he. Å monteringen ja....jeg trakk meg stille og rolig tilbake og sa minst mulig. he he.
Ha en fin fin uke. Klem fra Elin:O)

Bak en Sky sa...

Dette var et kjempe fint soverom!Tipper du sover godt der inne!Sjenken passet jo perfekt. Skikkelig stiliig. Kjekt med mye lagringsplass. Jeg er også på utkikk etter en sjenk som jeg skal ha under tvn. Har ikke funnet noe enda. Var på loppis i helga for å se, men fant ingenting.
Takk for titten!!!;)

Hulda sa...

Kjempelekkert, Line! Både kommoder og trådkurver fra House Doctor. Virkelig flott alt sammen. :)

Den gode feen sa...

Så knallgodt kommodane passa inn! kjempefint vart det :) Herlig med kvar sin kommode også, så slepp det bli kluss. Vart veldig frista til å kjøpe med nye trådkurver også, hehe. Klem frå Linda

Karna sa...

Jeg tror det blir flere slike kommoder på meg også, var så greit med så mange skuffer, så den ene kommoden jeg har ble fort fylt...Trenger mange egentlig men...

Lekkert hus dere har Line, kan bare nyte bildene dine fra de siste innleggene!