11.9.08

Kurv & sink

I dag har jeg fortsatt på tv stuas kurvtema ute :)

Fra september
I disse dager er det jo superbra priser rundt på gartneriene
Buksbommene og kurvene fant jeg på tilbud på Plantasjen
Det var egentlig meningen at de skulle stå på trappen
men de trivdes visst best ved garasjen..

Fra september


Fra september
tidligere i sommer ble disse sinklampene montert på garasjen
men nå er det på tide å koble strøm på de også.. TTT
det blir skikkelig mørkt om kveldene nå
..uff jeg savner sommeren :(

Fra september

16 kommentarer:

Bak en Sky sa...

De kurvene var kjempe fine!!!;)Du er flink til å ta bilder altså!;)

Tiril sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Flower Power sa...

Hei Line!

Så hyggelig med hilsen fra deg:)
Du har gjort det så fint , jeg likte både kurvene og lampene ved garasjen. Jeg har alltid elsket kurv, det skaper både så mye varme i et interiør synes jeg, og så passer det jo til alt. Du, den TV stuen din ble helt fantastisk flott!! Skikkelig inspirasjon til kjellerstua her i heimen. Den har liksom aldrig falt helt på plass....her er det litt hummer og kanari. Det er egentlig undommene i huset som har brukt den, men nå er barna på vei ut, så kjellerstuen blir vår. Den må oppgraderes en smule, og bildene fra stuen din gav inspirasjon i bøtter og spann:) Lekkert!

Ha en strålende helg Line:)))

Trude sa...

Så mye flott du har fått gjort denne sommeren! Både med møbler,ute og ikke minst de smykkene...de tror jeg blir en hit! Ha en flott helg (",)

Haust sa...

Kjempekoseleg! Korg og buksbom kler kvarandre utruleg godt!

God helg!

JULIE K sa...

Nydelig med buksbommen. De er jo så flotte og kjempelurt å handle nå ja når alt ofte er halv pris. Ja fy så mørkt det begynner å bli. Sliter litt med det jeg og, synes det gikk litt fort denne høsten. Vil helst ha det lyst døgnet rundt, men er jo vant med det fra nord jeg, iallefall på sommeren.

Thea sa...

Salg er gøy!! Håper de har mer morro igjen på plantasjen nå som jeg snart er ferdig med del 1 av terassen..Øsnker meg buksbom foran inngangspartiet. Likte garasjen deres veldig godt med de sorte dørene:)Var kjempestilig.. Ha en super helg:)

MOLLY sa...

Knallfint, og de lyktene var jo perfekt!!! lIKTE AT DU HADDE SORTE GARASJEPORTER:)

God helg og kos deg alt du orker;)

Hilde sa...

Så fine kurvene var! Liker veldig godt buksbom, men mangler dessverre passende sted å sette dem! Må legge til at jeg har brukt vesken (jeg vent på auksjonen hos deg tidligere i sommer) masse! den er så sommerlig og fin. Nå trenger den en vask, så er den klar for neste sesong.

Kari sa...

Heisann :)
Det ligger noe å venter på deg inne hos meg ;)

Ha en fiin fredagskveld :)

Livet er heeerlig sa...

Må bare si at du tar fantastisk flotte bilder :)
Nydelige kurver og lykter!
Håper det er ok at jeg linker deg!
Ha en trivelig helg
*Siv*

Whoopsi Daisy sa...

Kjempe stilig. Skikkelig flott var det.
Flotte bilder.
God helg
Mvh
Whoopsi Daisy

Camilla at home sa...

Kjempefine bilder du tar, jeg er også glad i kurver, synes det gjør det litt mer koselig med en gang:) Det var så fint i TV-stuen din også!! Ønsker deg en finfin helg:)

Hulda sa...

Har helt gått glipp av dine to siste innlegg, men nå har jeg studert både bilder og tekst. ;) Flotte smykker du har laga, du er virkelig flink med lodding og design.

Likte så godt bildene fra stua, herlige detaljer også. Joey er jo bare så nusslig der han kikker fram rundt omkring. :) Fine lykter på garasjen også. Ja, det er mørkt om kveldene og natta nå, savner sommeren jeg også...

Du må ha ei god høsthelg!

Karna sa...

Så fint, kjempe fint med kurver!!!

Strømmen kommer nok, flotte lamper i allefall!

God helg Line!

daisy sa...

Så fint! Lampene var kjempestilige!

Likte forresten også TV-benken din fra forrige innlegg - kjempefin!

Ha en fin helg! :)