10.9.08

'shutterblinds' tv benk og Molly smykker

Fra september
Lang lang leting er over
tv benken er endelig bestilt
-en rustikk sak med kule sjalusidører flytter inn i tv stua om en uke :)

Fra september

Tv benken er fra Country Corner (Lodge kolleksjonen)
Fra september

Det er ingen hemmelighet at jeg er Odd Molly fan
Her er resultatet etter at jeg prøvde å lage smykker med O M logoer og font
Det blå i anhenget over er jeansene mine ( som også er stjerner på den siste veskensømmen min)

Fra september


Fra september


Fra september


Fra september
Dette anhenget er laget med Odd Molly fonten
en artig liten J


Fra september
nå gjenstår det bare å vente på at Per og Karin i Odd Molly
ringer og tilbyr drømmejobben
som smykkedesigner i firmaet deres


ja ja det lov å dagdrømme da...tjihi ;)

7 kommentarer:

Bak en Sky sa...

Så fine smykker!!!Du er flink altså!!!Du er så kreativ!

MOLLY sa...

Bare vent, de ringer nok;)
Og du for en tv stue...hadde jeg bare hatt stue...hihi;)

Koselig koselig sa...

du får begynne med å sende de link til bloggen din, bilder av smykkene dine og kanskje til og med et smykke eller to? Lykke til!!! Jeg har troen på deg jeg !

Lena sa...

Förste gangen jeg skriver her hos deg, men har smyglest mye da ;-) Jeg elsker smykkene dine, og skjönner ikke hvordan du lager de... Som en annen kommentar her, du får sende en link till Odd Molly og bilder av smykkene, for jeg synes faktisk at de passer kjempebra til stilen!!

Olstad sa...

Fantastisk vakkre smykker du lager. Jeg synes du er så utrolig flink. Fint får du det i tv stua også.

Ha en superfin dag.

heidi-anitha sa...

Hei! Så utrolig koselig du har gjort det i tv stua! Jeg er selv på jakt etter den perfekte tv-benken el.lign.så dette var et godt tips, men kan jeg spøre deg hvor du har kjøpt/bestillt dennne? Har tittet på ikea, men fant vel ikke akuratt hva jeg lette etter da jeg elsker det litt slitte og gamle:).Er det du som står for roser og rot veskene? Jeg er en stor beundrer og kjenner både til kortene og veskene derifra som ligner veldig dine...Smykkene dine er fantastiske også. Du må virkelig være kreativ og flink som kan holde på med så mye, også blir alt du lager så vakkert og detaljert:). Håper du får en deilig helg i den fine tv stua di. Nyt den deilige høstlufta ute med den vakre hunden også:). Klemmer White vintage...heidi-anitha.

Strikkelines sa...

Så flotte smykker du lager......regner med de ringer å tilbyr jobb ja.....
Kjempe flink er du