28.9.08

3 fløyet speil fra Jeanne D'Arc selges

Med nye svære kommoder på soverommet har det skjønne speilet jeg kjøpte fra Danmark for ett par år siden blitt arbeidsledig ;) Det passer rett og slett inn der lenger. Siden jeg er inne i en less is more periode, tenkte jeg at jeg likesågodt kunne selge det.
Et så lekkert speil fortjener å brukt!!


Speilet er skikkelig stødig og solid og måler 60 cm i bredden og 40cm i høyden.
Det selges til høystbydende over 1000,-
mail meg på
linesverden@email.no
dersom du er interessert



4 kommentarer:

Mita`s hjørne sa...

Heisann...
Grattis med hest, blir nok mange flotte turer på dere kan jeg tenke meg...
Nydelig speil du har... blir nok solgt raskt dette...

Ha en koselig dag og uke...

therese sa...

Skjønt speil! Jeg har desverre ikke noe sted å ha sånt, men det er nok en heldig "dame" der ute et sted,som kommer til å slå til her :o)

prinsessa sa...

Husker når du kjøpte det speilet. Sånne speil er jo så nydelige og jeg skulle gjerne hatt det. Men nå har jeg de samme kommodene som deg på rommet og har desverre ikke plass. For å bøte på det ( siden jeg elsker disse speilene med sånn slept mønster på sidene) så kjøpte jeg et bitte lite et som henger på soveroms veggen. Men helt av alt skulle jeg hatt et stort. Men sånn er det av å til. Ha en herlig fredag og nyt helga, Line:O)

Anne-Berit sa...

Du får nok det speilet solgt,så fint som det er.
Så fin hest dere har fått dere.Hva sier Joey til det da?Mine hunder syns hester er veeeldig skumle,men er veldig nyskjerrige på dem.God helg!