20.8.08

Rosa



oj som dagene flyr nå som hverdagen er her!

~*~

Tenkte at jeg først skulle vise noe bilder fra hagen
..som alltid blomstrer i rosa...



med unntak av en og annen solsikke som er resultat av vinterens fugleforing


roser, perlagoniar, margeritter og sohatter
pryder bedet i den nye delen av hagen mens her kan jeg dessverre ikke navnet på blomstene
- men rosa er de ;)



og smykker i hagefargene - grønt og rosa ..

over til noe heeelt annet:

her er årsaken til den trege oppdateringen på bloggen min. Jeg er tilbake på hesteryggen etter 15 års opphold!

Etter en ungdomstid med full satsing på sprangridning la jeg denne delen av livet mitt på hylla for å bruke tid på barn , utdannelse og jobb en gang tidlig på nittitallet

Tilfeldighetene ville ha det slik at jeg fikk sjansen til å friske opp gamle ferdigheter nå på slutten av sommeren og jeg har fått en hest jeg trener 2 ganger i uka. Det er fin overgang før jeg tar steget ut og kjøper meg en egen hest igjen

Jeg storkoser meg for tiden!!!


I helgen skal jeg på gave og interiørmessa på Lillestrøm

Jeg har alltid hatt lyst til å besøke den, så nå Endelig...!!

Ønsker alle som titter innom bloggen en herlig helg (¨,)

9 kommentarer:

Karna sa...

Er ikke noe flink å legge igjen kommentarer jeg heller for tiden, blir bare en kjapp bloggrunde når jeg tar min første kopp kaffe på jobben, så er det ikke fred å få...

Så flott hagen deres er Line, trenger ikke navnet når vi har bilder!

Så gøy at du er begynt å ri igjen, husker du snakket om det i fjor tror jeg, kjekt at du fant en hest som var ledig. Her i Bergen er det laaaange ventelister på å få ri, synest det er merkelig, for det er staller overalt.

Kos deg på Lillestrøm, håper det er lov å ta bilder slik at vi andre får se også...God helg!

Haust sa...

Så herleg det må vere å kunne ri! Eg har berre vore på hesteryggen 3-4 gonger i mitt liv, men kunne verkeleg tenke meg å lære det skikkeleg. Ein vakker dag, ein vakker dag. :)

Ha ein fin laurdagskveld!

Sisselle sa...

Velkommen tilbake til hestelivet og opp på hesteryggen;)

Jeg har selv hatt et opphold tidligere,men er nå den lykkelige eier av to hester!Livet med hest er hærlig...
Har aldri drevet så mye med sprang men holder på med noe dressur/barokkridning...

Lykke til med ridninga og evnt.hestekjøp:)

Shirley sa...

For et herlig blomsterflora du hadde i hagen. Ka fore du dei me? Eg kan jo alltids drømma om atte min hage o ser sånn ut t neste år... Ha ein fin fin dag
Shirley

MOLLY sa...

Den hagen di er bare nyyyydelig, og jeg ELSKER rosa i hagen!!!!
Smykkene også fantastisk!!! Og så spennende at du har begynt å ri igjen, husker det var nevt en gang ja...hihi:)
Håper du koste deg på messe...tudelu!

Koselig koselig sa...

Hei Line! Så fine blomster, og jeg sier som Karna, man trenger ikke navn når man har bilder. Navnene kan man jo finne seinere? hihi
Så gøy å begynne å ri igjen da. For den som tør (hihi) .. neida, men det er gøy å børste støv av gamle hobbies og jeg ønsker deg lykke til med hestekjøp selv og alt det der.

Får vi se hva du har kjøpt på messe i helga?
GOD HELG til deg også, i morgen er det jobb igjen. Jeg har hatt en herlig ferieuke med samboern på hytta og jeg skulle gjerne hatt en til. Men man samler minner, tanker og planlegger litt fram til neste sommer også. Sommeren i år har vært helt perfekt synes jeg! Ja det har den :D

Mette :)

Olstad sa...

åhh så artig da. Du ser skikkelig sprek ut må sies. Har alltid hatt lyst til å lære å ri ser så artig ut... Men jeg har jo hesteskrekk da. Håper du kost deg på lillestrøm!

Veronica sa...

Hei!
Det ligger en utfordring på bloggen min til deg:)

kult å ri da! Hadde jeg bare turt...:)

Livet er heeerlig sa...

Så flott at du har begynt å ri igjen, hurra!
Og hagen din er jo bare lekker
Ha en super dag
*Siv*