8.8.08

nyheter på roterommet

i dag har jeg lagd noen skinnarmbånd.
Jeg har dilla på armbånd
og nå synes jeg det var på tide med noe nytt på den fronten.






(200,- stk dersom noen er interessert
bare send meg en mail til meohmy@email.no for bestilling
kan lages med ønsket initial i loddet anheng )


en annen nyhet fra rommet er

opprydding og oppussing



ny pc skjerm og nymalte vegger
har det blitt på roterommet i løpet av sommerferien



så her kan jeg surfe rundt på bloggene deres
mens jeg syr , lodder og knoter med ett eller annet..tjihi

9 kommentarer:

daisy sa...

Så flotte armbånd! Stilig med skinnbånd!
Kontoret har blitt flott! Ser virkelig ut som om der går an å "hobbyere" der inne, ja! :) Nå, når været har blitt litt dårligere, går det jo også an å sitte inne å kose seg litt!

krinkelkroken sa...

tøffe armbånd!

Så lekkert på kontoret da, likte hyllen med interiørbøker, og pc skermen din var huge!!!!
God helg:)

MOLLY sa...

JEG vil ha en sånn skjerm og tastatur, har sett det på kjøkkenet hos godeste Martha Stewart en stund tilbake...hehe:)Knallstilig!!!
Armbåndene var råkule:))

Hulda sa...

Rålekre armbånd, Line! Beundrer virkelig det du lager. Så fint! Herlige de kurvene til oppbevaring. Har nettopp pussa opp hobbyrommet her, er ikke helt ferdig, men fornøyd så langt. Bilder ligger ute nå. :)

Tiril sa...

Tøff skinnreimer, de er jo veldig populære nå.
Er og iferd med å kjøpe meg ny skjerm,
En regntung morgen her i dag, vil ikke at høsten skal komme ennå.
Ha en kjempefin uke.

Koselig koselig sa...

Jeg er en ekte ungdom av 80-tallet og jeg eeelsker jo selvfølgelig skinnarmbånd! Meg og Morten Harket haha ;)
De var råfine de armbåndene Line... sikle!

Nå skal jeg på shopping i Oslo snart så jeg må spare pengene litt!!!

Ja leste i avisen i dag at det tok helt av på lørdag og at folk sang så med at Teigen ikke behøvde synge sjøl :) Utrolig moro! Vi var i byen for å spise mat så jeg hørte litt av Madcon i det vi gikk forbi. Skulle gjerne ha vært der, men vi var litt trøtte etter fredagen :)

Ha en fin uke :)

Lykkelene sa...

Tøffe armband! Det var jo ein beskjeden og liten pc-skjerm du hadde fått deg... Og apropos roterommet! Kor er rotet?

Inger sa...

Hei Line
Du lager utrolig stilige smykker! Og den nydelige hagen din ønsker jeg meg også ;-) Rosene og lavendelen står jo så nydelig sammen. Kan jeg spørre deg hva slags blomster du ellers har utenfor verandadøren?
Jeg har gitt din kreative, Brilliante blog en award for nettopp det. Du finner den på bloggen min Heimeriket.

~♥~bagateller~♥~ sa...

The qustion is to cluthc or not to clutch;-) Minnet litt om en toalettveske, men den er jo nydelig uansett... og så kan jo du være trendsetter, skal se at snart dukker kopiene opp både her og der:-D(stjelt av de store moteselskapene, les HM og sånt...)
Armbåndene dine er jo aldeles nydelige, så synd at jeg har full kjøpestopp(kremt, vedtatt i dag) må nok prioritere regningene *snufs*