26.8.08

nye loddesmykker


10 kommentarer:

Lena sa...

Knallfine smykker.Ha en fortsatt fin uke:)

MOLLY sa...

Kjempekule smykker:) Også er du så flink med lay-out og design på siden din:)

Karna sa...

Tøffe smykker, likte veldig godt den med "L"'en i.

Skulle nok vært konsulent her du når jeg holder på med kurs/klasse rommet...får se hva det blir til slutt....

Så gøy med nye møbler fra RM, de har så mye fint. Jeg har en ørelappstol fra dem, den er IKKE noe god å sitte i, men jeg har prøvesittet andre møbler og de har vært mye bedre.

Gleder meg til å se.

Karna sa...

Tøffe smykker, likte veldig godt den med "L"'en i.

Skulle nok vært konsulent her du når jeg holder på med kurs/klasse rommet...får se hva det blir til slutt....

Så gøy med nye møbler fra RM, de har så mye fint. Jeg har en ørelappstol fra dem, den er IKKE noe god å sitte i, men jeg har prøvesittet andre møbler og de har vært mye bedre.

Gleder meg til å se.

Therese sa...

Smykkene dine er herlige :O)

Anemone sa...

Nydelige er de Line.
Hørte Mette hadde fåttt laget seg et..., kanskje skulle jeg også. Hva tar du for et smykke, i samme str som det på bildet her??

Anniche ♥ sa...

nydelige smykker !!
Så moro at du har begynt på igjen med hest !! lykke til

Anemone sa...

Men kjære deg, lag et til meg da!!
Kjøper mer enn gjerne. men kunne tenkt meg et bare med bokstaven A jeg da...

heidi-anitha. White vintage sa...

Hei Line!

Tenk at du leser min blogg- så fantastisk:). Jeg har vært beundrer av deg, din blogg og alt det vakre du lager så lenge! Så glad du lenket meg til!

klem Heidi-anitha. White vintage.

Anemone sa...

Må tro da gitt om jeg har lett etter den adressa di!!??.. men jeg finner den ikke... briller kanskje... om jeg finner dem da :-)