12.8.08

Clutch eller...?


Nå er jeg på vei til å ta steget ut av årets deilige feriestemning
i morgen er det tilbake på jobb igjen

i og med at jeg har latet meg veldig i sommer
takket mine deilige GAP jeans for seg
ved å spjæle...der man minst ønsker det.....tjihi

jeg pleier alltid å sy meg en ny veske til jobbestart på høsten
så da endte liksågodt go' buksa mi sammen med en spisebrikke i lin fra Himla ( som var ødelagt av et mislykket brodeingsforsøk) og kjøkkenhåndklestoff
som en stjernebesatt veske ..en såkalt clutch ( dvs en vesken man holder med hånden, uten håndtak og skulderreim)
Tidligere i vinter bestilte jeg denne pølseklypeliknende saken fra U-Handbag
Bagframe heter den visst
den har ligget i kjekt- å -ha -men- jeg -kommer -aldri -til -å -bruke -det boksen
etter noen timers knoting på roterommet
er vesken klar..
men jeg er ikke helt sikker på om den minner mer om en toalettveske enn en clutch
Ønsker alle en fin tirsdag
..selv er jeg på vei til trening...hehe

17 kommentarer:

Thea sa...

Definitivt en clutch:) Synes vesken ble kjempefin jeg.:) Kjekt med noe nytt når sommeren er på hell, og arbeidet kaller.. Ha en flott dag videre:)

daisy sa...

Jeg er enig med Thea: helt klart en clutch! Og en veldig stilig clutch!

Anemone sa...

Jøss, så kreativ du er :-)

Tar virkelig av meg hatten for deg Line.

Veronica sa...

Du den veska ble jo kjempetøff!!!! Skulle gjerne hatt en slik selv jeg:) Så utrolig kreativ du er!
Du får ha en fn kveld videre.

daisy sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
daisy sa...

Lurte bare på en ting.. Du bestilte den "ramma" hos u-handbag.com.. Kostet det mye å få den tilsendt? Tok det lang tid? Har vært på jakt etter noe liknende lenge.

Har forresten gitt deg to awarder i bloggen min! :)

Koselig koselig sa...

Kul veske det da Line! Clutch absolutt!

Jeg har også sydd litt i kveld. Min sorte Tilda engel er snart ferdig. Skal få vinger og en rød rose i hendene så tenker jeg hun er klar ! Og den hårløse har fått hår, og i morgen er det ship ohoi til Mor :)

Jeg tør vel nesten ikke si til deg nå at jeg skal ha en uke ferie nå da? hi hi ;)

Inger sa...

Hei
Så fin! Du setter alltid sammen så fine kombinasjoner i farger og mønstere. Moro å titte innom her :-)

Katarina sa...

Syns den va knallfin jeg!!Klem og ha en fin start i arbeidet.

Mita`s hjørne sa...

Heisann...
Denne veska ble jo bare knallfin den... greit med ting som man ikke vet hva man skal bruke til - en dag får en bruk for det...
Her er ferien også over - og tilbake i jobb igjen...

Ha en koselig dag og uke...

prinsessa1976 sa...

Flott veske. Jeg blir stadig helt satt ut over hvor flink du er. Bøyer meg i støvet. Å når det gjelder artikkelen....var den litt for stor etter min mening( en liten rubrikk hadde vært passe, så hadde jeg sluppet og bli igjenkjent på butikken he he)
Ha en fin fin dag, Line. Klem fra Elin:O)

Tiril sa...

Jammen er du dyktig, vesken var kjempekul,
imponerene så mange flinke som finnes her i blogglandia, bare å ha ideer til dette.

Anita sa...

Såå fin!! Virkelig en flott veske iallefall!! Det der kaller jeg virkelig gjnebruk!! Kos deg og tren i vei!

MOLLY sa...

Jepp, så sant, så sant, jeg har jo igrunne overhodet ikke tid til å sitte foran skjermen, bortsett fra når jeg jobber...hihi:)
Og når jeg bare får huset på stell, så skal jeg stelle litt med meg, og da må nok noe stæsj fra deg til;)
Ha en fin uke:)

Anne-Berit sa...

Så kjempefin den ble,enten du no kaller det det ene eller det andre.Du er bare så flink,og så kom jo gobuksa til nytte,om enn på en litt annen måte,hehe.Ha en flott dag!

Anne-Berit sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Line sa...

Måtte berre innom her når eg såg du hadde samme navn som meg:) Synst veska blei kjempelekker, eg. Skulle ønske eg var i besittelse av sånne kreative evner!!
God helg:)