1.7.08

me oh my!

Trenger du kanskje en ny


I tillegg til noen bestillinger
har jeg også sydd opp et par ekstra linvesker
Disse veskene kan nå frem til nye eiere innen helgen
dersom du står der og mangler en søt sommerveske
enten en gave til å gi bort eller en gave til deg selv


Denne vesken i hvit lin (1)
har kraftig bomullsfor
med nøkkelringholder og innelomme
volangen er festet inni vesken
vesken lukkes med borrelås
Skulderreimen kan knytes dobbel (slik som på dette bildet) eller knytes i ringene ( se bildet under) slik at vesken kan bæres på tvers




Denne hvite linvesken (2) er foret med et silkeaktig stoff i lys kremfarge
Volangen er dekorert med brodèrsøm og festet på utsiden av vesken
Vesken lukkes med magnetknapp
Skulderreimen er lik beskrivelsen til vesken over SOLGT
~
Veskene kan vaskes på 40 grader
men bildene vil nok kunne falme litt i vask... men ikke mer enn at de får et stilig vintagepreg


Vesken koster 498,- inkl. porto
Send meg en mail til linesverden@email.no
eller legg igjen noen ord under kommentarer dersom du er interessert

6 kommentarer:

prinsessa1976 sa...

Å du snakker om jeg jobber.Det er minst like mye jobb og fintenking her ja. På jobber så suser vi bare avsted og koser oss i sommervarmen men å sy opp vesker i tillegg til bestillinger ja det tar jo tid. De er skikkelig flotte og tror jeg får kjøpe meg en. Sender deg en mail jeg:O)

Leva som jag sa...

Gud vilka vackra saker som du tillverkar!!! Man blir ju helt sjuk!! Jättefint!! Går det bra om jag länkar till dig
kram Malin

My little heaven sa...

Hei så koselig blogg du har! Kjempe søte vesker du lager også, kommer nok snart tilbake hit igjen.
klem

Karna sa...

Nydelige vesker som alltid fra deg Line, fantastiske detaljer!

Kos deg i hagen sammen med Fibi og Joye..bare 3 dager igjen ...her telles det ned kan jeg love deg!

Mita`s hjørne sa...

Heisann...
Knallfine sommervesker...

Ha en koselig kveld og uke...

mali-mo sa...

Kjempeflotte vesker du har sydd! Nydelige bilder på dem, og sånne fine detaljer. Lurt med nøkkelring!