30.7.08

Feriehilsen

13 kommentarer:

MOLLY sa...

Æsj, dette ser jo ikke noe kjekt ut i det hele tatt...hahaha:) Skulle gjerne byttett plass med deg umiddelbart!
Joey er jo bare kulere enn kulest;)
Nyt dagene videre:)

Therese sa...

Litt misunnelig, selv er jeg tilbake på jobb.....
:O) Skal ha en uke litt senere også!!

Kos deg masse - Joey er en hjerteknuser :o)

Kari sa...

Nei dette ser ikke noe bra ut i det hele tatt..
Skjønner ikke at dere gidder å være på sjøen i dette været...
HAHAHAHA :)))
Bare tuller, men det skjønner du ;)

KOS DEG !!!!

daisy sa...

Ah, så herlig! Kunne gjerne tenkt meg å slappe av med bølgeskvulp og sol, jeg ja!

Så søtt bilde av Joey! Hvilken rase er han, igjen?

Koselig koselig sa...

Sender en hilsen tilbake til feriefolket/båtfolket. Så stilig båt dere har da :)
Kos dere på vannet, det er jo bare så herlig nå :)
ja ja... jeg får gå på jobb igjen i morgen jeg;)

Er så fornøyd med smykket og har fått masse skryt!

Line sa...

Daisy:Joey er en West Highland terrier (Westie)
Koselig koselig : Båten vår en en pitte liten 14 fots Yamarin. Denne flotte Montereyen er vi så heldige at vi har fått låne en uke. Synes vi har hatt litt flaks med været også da...tjihi

Karna sa...

Så herlig!! Ikke blitt mye båt turer på meg i sommer, men det blir vel en tur eller to før høsten kommer får vi håpe...

Klart vi skal ha sommer lenge enda, håper på minst en mnd til...

PS
Petra har løpetid, og jeg hadde håpet på et kull nå i høst...men slipper Oliver til, NIX....sukk...

Hulda sa...

Så herlig du har det, virkelig luksus så det ut til. :)

Tiril sa...

Hei å takk for du besøkte bloggen min.
Du for noen flotte bilder du viser, og i innlegget under
en vakker hage og et innbydene bord, jeg blir helt matt!!
Tror du jeg kan linke deg? du hadde en så inntresang blogg og mat blogg;((

Anne-Berit sa...

Å,så herlig dere har det.Du må bare nyte i fulle drag.Joey ser ut til å trives han også,i sin kule redningsvest,en skikkelig skipdhund.Må også si du har en nydelig hage,så koselig,med masse blomster.Ha en fortsatt fin sommer!

Emmas Vita Hus sa...

Vilka underbara rosor, har själv just satt en rosenrabatt mot husväggen och läääängtar till att de växer till sig så här, tar det lång tid? Kram

Ellen Dyrop sa...

Herlig med båt og sjøliv. Vi har seilebåt, men vi har for det meste kost oss på hytta i sommer. Hunden er sååå søt i redningsvest.
Klem....

Nina sa...

Så deilig det så ut!!!Jeg vil også på båttur:0) Du har en fantastisk hage, akkurat slik jeg vil at min skal bli. Nydelig!