5.7.08

lodding i ferien


Joey er over gjennomsnittet interessert i roser
hortensiaer, lavendel og andre stauder får stå i fred for hans heller brutale behandling
men rosene tester han for lukt, smak og holdbarhet, tyggbarhet
og selvfølgelig for dekor-effekter rundt omkring...

Varme sommerdager
gir inspirasjon til å pusle litt inne
ikke med fornuftige ting som rydding, vasking og det endeløse maleprosjektet
neida, jeg fyrer opp loddebolten
og svetter over disse greiene her:
Inspirerert av de nydelige armbåndene som Beth Quinn lager
( som søte Malin med butikken Unik Kollektion selger)
prøvde jeg å sy meg et eget
men jeg synes nå at Beths er helt nydelige
så det spørs om jeg ikke må bestille meg et :)

til min nye fargerike Odd Molly kjole
lagde jeg et lite anheng med en L
med en grønnaktig bakrunn som matcher kjolen

8 kommentarer:

Hulda sa...

Utrolig nydelige kreasjoner du får til! Er ordentlig fascinert av den loddinga du driver med. Nydelig!

Så søte bilder av Joey også, de er nysgjerrige de små hundene, ja. ;)

frk.kreativ sa...

Tusen takk for kommentaren inne hos meg. Er i Stavanger hos Feen,broren min og de skjønne ungene deres:0) Jeg bedundrer den fine vesken og clutchen du har sydd til henne! Nydelig.. Ha en fin kveld.

prinsessa1976 sa...

Alså en "Ferdinan Joy" dere har fått dere. he he. Han er nå søt da.
Nydelig håndverk. I denne varmen må det vøre uutholdelig! Ja i dag bærer det avsted og jeg har skrevet ned alle disse navnene dere har gitt meg på en lapp slik jeg ikke glemmer dem! (det kalles planlagt shopping til den minste detalj) Ha en herlig dag. Klem:O)

Lilla huset på prärien sa...

Hej! Vilken fin blogg du har. Och jättevackra saker gör du också - kul att ha hittat hit!

Hälsningar Jenny

Koselig koselig sa...

Hallois, det er litt av en ramp du har fått deg i Joey, kan man si at navnet passer perfekt? hahahaha :)

Wow så mye fint du lager da Line, blir helt "gaper" her jeg :)
Stilig kjole også :)

Nå går jeg inn i min tredje og for nå siste ferieuke, og dagens regnvær er ikke akkurat inspirerende. Vi skal plante en del sommerblomster ute på hytta nå etterpå i dag. Det er litt deilig å være hjemme også nå da, men snart setter vi nesa utover.Var på Bakgården i går, det var utrolig moro :) og "svett"... hehe
Min første gang på Bakgården så jeg hadde ingen forventninger i grunn, men det var moro! :)

anneskreative sa...

Hei!!!!
Og takk for hyggelig hilsen,,,dette med å sy ute må jo være midt i blinken for deg,,,for det virker som om du syr mye.
Og det gir en egen stemning å sitte der ute ved hagebordet og sy.
Skaff deg bare en lang sjøteledning,,,,
Lykke til
Anne

Anemone sa...

Sommerstemning hos deg også ser jeg, og de smykkene dine er jo bare så skjønne da. Dette begynner du virkelig å få teken på ja. du har ikke vurdert å begynne å selge da ??

Camilla at home sa...

Så koselig med han som tester ut rosene dine, da vet du hvertfall hvilke du skal kjøpe flere av og ikke:O) Ha en fin kveld;O)