1.6.08


hagelivog enda litt mer søm..

4 kommentarer:

Koselig koselig sa...

Ja nå er det utrolig herlig du! Jeg sitter i skyggen og bare drikker vann. Er en smule solbrent, lys i huden og lærer aldri ;) hehe...
Det er så godt å ha sol og varme igjen. Gud som jeg savnet det i fjor sommer, det var jo helt tragisk!
Men det snakker vi ikke mer om nå ;) ha en fin mandagskveld

prinsessa1976 sa...

For noen herlige farger Line. Jeg elsker disse fargene for da er det sommer.
Å veskene dine er jo fantastiske. Ingen over og ingen ved siden av der i gården.

Hug from me:O)

Karna sa...

For noen herlige dager vi har, måtte det bare vare når vi har ferie også....

Jepp Oliver har skjønt det, han stiller seg villig opp, ikke alltid det passer like godt, men han er ikke lett å rikke når han har bestemt seg heller....he,he..

Kos deg i solen Line!

Jorunn sa...

Nyt sommeren og varmen for meg også! Her er det kald vind og maks 10 varmegrader. Så jeg håper sommeren er kommet for å bli i Norge, ikke lenge til ferie nemlig og da vil jeg ha sol!
Jeg har en utfordring til deg på bloggen min Line!!
Klem