24.6.08

Fornøyd!

Lenge har jeg savnet en tørkestativ med god plass
og som ser allright ut i hagenJeg kom over dette stativet fra Bruka på en båtmesse (av alle steder)
Jeg måtte jo bare ha det
så det ble bestilt hos Lifeliving i Sandefjord og nå etter en måneds ventetid er det endelig på plass
da må jeg si at det er raskere å bestille klesklyper (alias wooden pegs) fra england på Ebay. Det tok fire dager , fra fredag til tirsdag før de lå i postkassen min ...I like that!!

Joeys nye putertekk i ublekt lin med stempeltrykte bokstaver
fikk æren av å utføre testtørken

Jeg krysser fingrene for at det blir sol i morgen
for da skal alle sengetøy i huset vaskes med Durances tøyvask og soltørkes





15 kommentarer:

Hulda sa...

Virkelig et flott klesstativ! Herlige gamle klesklyper også. Så søtt putetrekk Joey har. :)

GundaM sa...

Wow, stilig ja og de herlige klesklypene da;) Har jeg vært på utkikk etter lenge men e-bay...Er jo bare så skeptisk da;)
Herlige bilder!

posidriv sa...

Gratulerer, stativet er skikkeleg lekkert! Korleis fungerer slike klesklypene i praksis? Er dei like enkle å bruke som "vanlege" klyper?

Line sa...

Posidriv: Klypene er helt supre...bare å dytte nedpå snora, og så sitter de bom fast :)

hannemor sa...

Så fint klesstativ da..ser for meg og kjenner lukten av sengetøy vasket med durance flagrende på dette i solskinn ja! Søtt, romantisk og praktisk,,, ((:

Hilsen fra hannemo

Bo med barn sa...

For et flott tørkestativ!! Det skulle jeg gjerne hatt! Kanskje det må bli en tur til Sandefjord:)

For en fin blogg du har. Har ikke vært inne hos deg før. men hit kommer jeg gjerne igjen! Ta gjerne en tur innom meg også:)

daisy sa...

Det var et flott klesstativ! Ser for meg at det ser flott ut med nyvasket tøy flagrende i vinden.
Og klesklypene er jo også så fine! Lurte også på hvor praktiske de er, om de virkelig klarer å klipe fast tøyet, men ser at du svarte på dette litt lengre opp.

Jeg elsker ebay!

Karna sa...

Har sett på et slikt tørkestativ jeg også, er jo så fint...venter egentlig på at min nevø skal bygge tørkehus til meg....men det går UTROLIG tregt....

Therese sa...

Flott klesstativ :o)
Har hørt at det ikke er så lurt å bruke tre klyper på hvitt tøy ...
Bare et lite tips, så du ikke skal ende opp med "gule" flekker på den lyse vasken din ;o)
Ellers ser klypene knall fine ut - Me like :o)

Ha en god dag - solen skinner jo :o)

Randi sa...

oi....at en klestørkestativ skulle være vakkert hadde jeg aldri trodd.

Håper sommeren har dukket opp hos dere. Her kommer den nok ikke i dag heller.

Tove sa...

Hei!
Så stilig og gjennomført med nytt klesstativ og nye matchende klyper!
(Ser ut på eget gamle, skakke g litt rustne al.stativ med helt nye øyne nå).
Med ønske om god tørk og en fortsatt fin uke!

Gamlå sa...

Heisann. Koselig blogg du har!!! Det er stil over det tørkestativet. Det er vel slik at du blir glad når du kan gå ut for å henge ut tøyet tenker jeg. Hvem ville ikke hatt et slik et!!! Det ville jeg.
Gamlå

Anniche ♥ sa...

De tørkestativene er bare såååååå utrolig tøffe !! Skjønner at du måtte ha det ja :)

Klem A

lises sa...

Oi, et fint tørkestativ.. Hadde bare hagen min vært litt større, skulle jeg jammen ha kjøpt et jeg også.

Lene sa...

Hei, Line :)

En hel liten evighet siden jeg var på besøk - men fyyy, søren som je kosa meg på nattvissitten hos deg! Utrolig mye flott inspirasjon hos deg - og hegbilder saumfares med lykt og lupe. Det er såå spennende og morsomt når man også holder på selv.

Og så har jeg så lenge gått og tenkt på å sy meg noen vekser. Men NÅÅÅ skla jeg!! Dine er bare inspirasjon de lux!! Knallfine og helt meg!! Jeg sydde noen hegputer i forrigje uke, og under siste inpurt på siste puta fant symaskinen det for godt å slå seg vrang. Men altså - om den vil eller ei - ny veske skal bli!!

OOhh, som jeg babler - og midt på natten. Sniker meg ut igen, jeg.. Trenger jo kanskje ikke vekke opp hele blogglandia heller ;)

Ha ei god natt - ogen finfin dag i morgen :)

Sommerklem fra Drammen :)