19.6.08

Servietter med monogram

Ferietid
Jeg holder på å planlegge en utedusj i hagen
kaldt og varmt vann er klart
jeg kommer med bilder så snart det begynner å ta form
til nå er det bare Joey og Fibi som har hatt den tvilsomme gleden av å bli vasket ute
~
En etterlysning:
Er det noen som kan hjelpe meg med hvor jeg kan få tak i slike klesklyper i Norge! Jeg har bestilt et utetørkestav i tre (Bruka) som jeg har lyst til å ha slike klyper på. Jeg vet ikke hvor praktiske de er ...men de er jo veldig koselige da (¨,)
20/6 : Tusen takk til Charlotte som foreslo Ebay!! Som sagt, så gjort!! Clothes pegs er nå på vei fra England.
~
en gave ide'?
Litt sying har det blitt i dag

servietter med monogram

er koselig å bruke når bordet skal dekkes

disse kan jeg sy på bestilling dersom noen ønsker det
pris 45,- pr stk inkl. porto

meohmy@email.no

7 kommentarer:

Whoopsi Daisy sa...

Hei.
Ser du etterlyser klesklyper. Se på denne siden : http://lobelia.no/
Du har hvertfall en mulighet her :o)
Joey er så skjønn. Digger navnet hans. Du har masse fine bilder av hundene dine. Koselig blogg.
Lykke til med dusjen.
God helg
fra
Whoopsi Dasiy

daisy sa...

Det var virkelig flotte servietter!

Jeg kan desverre ikke hjelpe deg med hvor de klesklypene kan kjøpes. Men fine er de! :)

Stilig med utedusj! Får håpe solen titter frem, så dere får brukt den masse i sommer! :)

prinsessa1976 sa...

Halloen og god morgen. Tror kremmerhuset har slike og søstrene grene. De er ikke lette å få fatt på men det er ikke så rart for de er hundre ganger finere enn de vanlige. Herlig med utedusj. Tenk å bare løpe rett ut i sommersola å dusje! Å det hadde jo løst en del problemer for oss om noen år når prinsessa blir tenåring og alle tre skal dusje. VI HIVER HENNE UT I HAGEN. he he. Ønsker deg ei flott helg Line Å NYT FERIEN :o)

prinsessa1976 sa...

Country by mail! De har 5 til ca 30 kroner! Å det beste av alt de sender til Norge:O)

Karna sa...

Jeg har kjøpt slike klyper hos Pandouro, men det er mange år siden, så jeg vet ikke om de har enda...

Ha en fin helg!

Charlotte sa...

Hei,
jeg kjøpte 75 stk på e-bay til 70 kr inkl. porto!! :) da søkte jeg på daisy-pegs.

Koselig koselig sa...

Aner ikke men det er vel en ting de burde ha hatt på Cordelias hus?! Det er jo sånn typisk den butikken der ting, hvis man kan si det sånn :)
Bare en dag igjen å jobbe for meg nå så har jeg også sommerferie, mandag og den kommer vel til å bli lang?! hahaha :) God helg