25.5.08

Me oh my!

Heisan!
Jeg har dessverre vært uhyggelig dårlig til å oppdatere bloggen i det siste
men nå skal det bli andre boller ...

Hva med

en liten blogg
-AUKSJON

Nå har du muligheten til å gjøre et kupp på en
Kjempesøt sommerveske i hvit lin med blomstertrykk
jeg avslutter auksjonen onsdag kl. 12.00
hvis du har lyst til å by så kan du skrive budet ditt under kommentarer

vesken måler 27 * 30 cm

håndtaket (70 cm) knytes på


Vesken er foret med kraftig hvitt bomull
og kan vaskes på 40 grader
dekorert med blonde og volang


full kontroll på nøklene med en fastsydd nøkkelring

~
Jeg ønsker alle en herlig uke!!

22 kommentarer:

Jorunn sa...

Hei Line,
Herlig at du er tilbake! Jeg har savnet deg!!
Første bud kommer fra meg og er på 150 kroner. Følger spent med!

Klem

Randi sa...

jeg byr 175 kroner!!
Gleder meg til å se hvordan dette går.

Ha en fin uke

Jorunn sa...

200,-

Koselig koselig sa...

225,-

Emmeline sa...

250:) Knallfin veske Line...og mye kjekt som jeg har gått glipp av her hos deg!!!

Du har vel noen spennende planer for sommeren kjenner jeg deg rett? Eller kanskje det var høsten????

Men for ordens skyld jenter; Siste budet er nå på 250 kroner:)

Hulda sa...

Virkelig skjønn veske! Smart å knyte fast håndtaket. :)

Jorunn sa...

260,- sier jeg som har veldig lyst på den lekre vesken!!!

daisy sa...

Heisann!

Hyggelig å høre fra deg!
Så flott den veska var!

Kos deg i sola som jeg håper du har! :)

Therese sa...

O la la - her må jeg henge meg på, vil også gjerne ha den veska!!
Mitt bud blir kr 300 !!

Jorunn sa...

tjihi, da byr jeg 320,-

Anniche ♥ sa...

Artig ide , og nyyyydelig veske !!

Therese sa...

:o) Jeg kan jo ikke gi meg nå...
Nytt bud; 350 !!

Hilde sa...

Jeg byr 370,-

Anita sa...

Wow! Dette var jo skikkelig moro!! Har sommer veske jeg da;o) Har vist den litt tidligere i bloggen min:o) Kjekt med den nøkkelringen fastsydd! Også var den kjempesøt!! Ha en flott uke videre!

Karna sa...

Velkommen tilbake fra pausen Line, er innom av og til for å se, du lager jo så mye fint!

Her er det varme dager, og mange møter på jobben, så det blir sene kvelder desverre, så når jeg kommer hjem er nesten solen gått ned....sukk....men nå er det heldigvis snart helg igjen!

Therese sa...

OK - da sier jeg kr. 400 !!
:o)

Anne-Berit sa...

Fin veske,men jeg er ute i annet ærend.Det ligger en utfordring til deg på bloggen min.Håper du tar den.Ha en flott dag:o)

Hilde sa...

Jeg byr 410,-

Hilde sa...

Vant jeg auksjonen?? Da blir jeg veldig glad!!

Line sa...

Å herligheten så morsomt!

Jepp Hilde , du vant auksjonen!! Jeg sender vesken til deg så snart du har mailet meg adressen din.

Og tusen takk til alle dere som la inn bud her (¨,)

Jeg har planer om en liten sommer-smykke-auksjon i den nærmeste fremtid

Moderncountry sa...

Nydelig sommerlig veske Line!!
Skal si det klør i fingrene nå, men må vente på lass og maskin.
Håper du koser deg med prosjekter og sol!

Aina

Therese sa...

Grattis til Hilde :o)
Jeg måtte ut et erend og kunne desverre (for meg) ikke "henge med" lengre :o)