27.3.08

Litt vårshopping på nettet

Hos den danske nettbutikken Marengs.com
fant jeg denne skjønne Odd Molly tunikaen/kjolen
Ved første øyekast så jo prisen mye bedre ut enn her hjemme men innen den kom i hus ble jo frakt,moms og og forenklet tollbehandl. lagt til så jeg endte med å bare spare en tier...
men de hadde lagt ved en deilig såpe fra Durance så....
har jeg tittet på disse clogsene en stund. Jeg har vært litt skeptisk til å kjøpe sko jeg aldri har prøvd på nettet men når jeg fikk vite at det bare var ett par igjen i 39 så måtte jeg bare ha de..
Og de passet supert, så nå gleder jeg meg til snøen smelter og våren titter frem igjen for da skal jeg trave rundt i mine utrolig lette og behagelige Calou Clogs
Sammen med skoene lå det en Durance duftpose og såpe med rosmarin (¨,)
Snakk om fantastisk service!!

17 kommentarer:

Hjerterommet sa...

Kjempe fin kjole/tunik Odd molly du har kjøpt deg..
De tøffe skoene kikket jeg også på hos Molly Heaven men de var utsolgt for min størrelse.. De er jo så lekkre.

Mia sa...

Odd Molly har bare så mye fint! Og så skoene da... blir nok deilige å ha til våren/sommeren (bare snøen blir borte først...)

Jeg ser utifra sidebar´n din at du ønsker deg boken til Bunny Williams "An affair with a house". Jeg kjøpte den ifjor sommer og bare elsker den! Selv om interiøret har en noe annen stil enn den jeg har, så er boken bare herlig, for ikke å snakke om hagen! Løp og kjøp, sier jeg bare (eller logg på og bestill... hihii).

~♥~bagateller~♥~ sa...

Ser du gleder deg til sommeren, håper den blir bedre i år enn i fjor. Hvor får en kjøpt smykkene din?

Magny sa...

Så du kan glede deg... Ja tenk at eg par klogge kan gi glede! Og tunikaen er også flott! Deilig å ha noe ikke alle har..
Klem og god helg!

Olstad sa...

Hei

Tusen takk for hyggelig gratulasjon når jeg fikk prinsessen.

Ikke bare har vi samme navn men samme garderobe, både samme kjole har jeg og ikke minst de geniale skoene fra Mollys Heaven. De er supergode du kommer til å bli kjempe fornøyd.

älskar sött sa...

Hej vännen!
Så underbart fina saker du köpt!! Älskar odd molly och de tofflorna..ska nog investera i ett par vita sådana =) Har mailat dig ang fler smycken?? =) Hör gärna av dig så att jag vet, samt ditt kontonr!! Stor kram på dig och tack för att du ville göra dessa underbara smycken till mig. Dom blev såååå uppskattade! kramar Malin

Therese sa...

Hei, så herlige klær/sko du har kjøpt deg. De skoene har jeg "lurt" litt på lenge. Spørs om ikke jeg også faller for fristelsen snart og kjøper :o)

Du syr så skjønne vesker, hva ligger du på (sånn ca) i pris? F.eks. på den hvite du har bilde av på siden her, den hvor skulder remen er knyttet på i sidene? Jeg "trenger" en ny veske til sommeren :o)

Lene sa...

Ååå, de er altså såå tøffe, de clogsene! Drømte om de samme i sølv, men de var desverre utsolgt.

Såå masse flotte bilder du har lagt ut her siden sist jeg var her. Jeg eeelsket bare utemøblene... Drømme, drømme...

Har dere fått sofaen dere bestilte?? Kose oss i vår i skrivende stund. Først hadde vi litt problemer med at den lekket fjær. Så fikk vi nye puter, og her kommer det ut en og annen bare en sjelden gang :)

Ha en superfin helg - og kos deg masse :)

klem fra Lene :)

Mita`s hjørne sa...

Ja,ja... en tier her og en tier der blir jo masse til slutt vet du...
den kjolen var iallefall flott, og skoene - bare snøen smelter nå, så våren kommer er det jo bare supert...
Har dere fått måkt bildene fram...??? de så jo helt nedsnødd ut jo...

Ha ei koselig helg...

Anita sa...

Såå fine sko!! VIl ha!! HA en strålende helg! Klem!

Anne-Berit sa...

Fantastisk fin kjole du har fått deg,skjønn farge.Ikke alltid det lønner seg å kjøpe fra andre land,nei,ble jo ikke dyrere ihvertfall.De clogsene var lekre,elsker å gå i clogs,og da gjør det jo ikke noe at de er fine å se på også.Ha ei flott helg:o)

Therese sa...

Hei igjen.
Tenkte at prisen på veska var rundt der :o) Det gjelder bare å bestemme seg for; hvit el naturfarget lin ...
Gir beskjed når jeg får bestemt meg.

Tittet litt raskt gjennom bloggen din, kjempekoselig og jeg tror kanskje vi bor i samme by!! Jeg vet ikke hvem du er, men jeg kjente igjen navnene på en cafe og butikk du nevner :o)
Hvis du vil vite hvor jeg har kjøpt HD puta sier du bare i fra, jeg lett etter den en stund. Ha en superfin helg. :O)

daisy sa...

Den kjolen fra Odd Molly var kjempefin! Og skoene var enda finere! Tenker du gleder deg til vår nå, så du får brukt dem! :)

Håper dere hadde en fin påske! Mye snø på bildene dine nedenfor.. Kjenner at jeg gleder meg til sol og småsko, nå! :)

Anne-Berit sa...

Hei,hei,det er noe til deg på min blogg.Klemz:o)

Karna sa...

Jeg har et par slike klogger fra fjorårets kolleksjon, og de er bare så herlige, bruker de hver dag hjemme....Disse var jo utrolig søte med sløyfebånd, og ikke minst fin brunfarge. Ti kroner her og ti kroner der, blir fort penger av slikt vet du...he,he...det viktigste er jo at du er fornøyd...

PS
Tøft bilde under, håper gjesten får plass på karmen når han skal ta på seg skoene igjen...he,he...

Jorunn sa...

Så du har gøtset og kjøpt clogs på nettet. Jeg ønsker meg så veldig sånne!!! De er knalltøffe!
Tunikaen er også stilig, megatøff synes jeg!
Du Line, det ligger en award til deg på min blogg!!
Klems fra meg

prinsessa1976 sa...

Å ja bring it om baby....vil ha alt dette + alt de har i kolleksjonen. Fy fader så nydelige ting. Å Odd Molly....sukk.....