19.3.08

Joey & Ralph?

Joey er klar for påskeferie på hytta!
Storsjarmøren som mener det er hans oppgave å markere ethvert møbel i huset
er nå rustet for for å reise på bort på besøk
Gutta her i huset bruker Polo boxere
Og Joey er intet unntak
-med myk fleece på innsiden
og lin på utsiden
og Ralph Lauren strikk
har jeg funnet en løsning på hvordan vi kan beskytte oss mot den iherdige markeringen hans
For at han skal synes at det er kult å ha den på så har jeg gitt han en bitteliten kyllingbit hver gang den blir satt på....så han synes det er kjempestas
itilfelle denne velviljen skulle passere så har jeg alliert meg med en flaske bitterspray..
~
I posten i dag kom endelig mine me oh my merkelapper som jeg har bestilt fra minanamnband.se i Sverige
Jeg er kjempefornøyd med de. De er vevde i brunt og lys beige. Så nå kan jeg sette logoen min på det jeg lager (¨,)


Nå som det dårlige været er på vei, pakker vi bilen og drar på hytta ..
Jeg ønsker alle som titter innom her en
God Påske

9 kommentarer:

Flower Power sa...

Smart med boxer til Joey...hehe, kjempesøt er han! Ha en riktig GOD PÅSKE, og kos dere masse på hytta:)
Klem fra Line:).....Flower

Karna sa...

Neimen noe så stilig!! Klart han må ha like "truser" som de andre mannfolka...ha ha ha....

Min første hund var HELT umulig når det gjaldt markering, han fikk hormonsprøyter slik at han sluttet. Tisset litt på gardiner, møbler, poser ja ALT...men det gav seg når han fikk litt hormoner innabords. Vi får håpe det går over med Joey,han er vel i puberteten han nå.

Kjempe tøffe merkelapper også, da er det bare å produsere...he,he..

Ha en KJEMPE fin påske Line!

mali-mo sa...

Hei! Har akkurat oppdaget bloggen din. Her var det masse fint! Også så kreativ som du er da, lager og ordner. Har forresten bestilt merkelapper fra samme firma som deg og er kjempefornøyd med mine også.

Jeg linker til deg jeg, så jeg finner deg igjen hvis det er greit?

Ønsker deg en god påske!

Laila sa...

Så lurt. Min hund markerte også på alt, spesielt da vi var på besøk. Vi måtte bare slutte å ta ham med, for det var så slitsomt å passe på han hele tiden.

Hvordan virker disse da? Jeg regner med det er en "bleie", for det får han vel ikke til å slutte å markere?

Ha en fin påske forresten!

Lykkelene sa...

He,he... Ein merkebevisst liten kar, denne Joey;0)
God påske til deg:0)

Koselig koselig sa...

Huff det var kjedelig å lese at det er så mye "arbeid" med lillegutten da :( Håper det gir seg snart da!

Håper dere koser dere på fjellet da, her snør det vakent i skrivende stund og det har snødd non stop siden i går ettermiddag. Æsj!

God påske!!!!! :)

JULIE K sa...

He he så morsomt med hunde truser da. Kjempefin ide dette var da. Og så flotte merkelapper du har fått. De var kjempelekre og vil nok passe perfekt på sakene du lager : )

Mita`s hjørne sa...

Knallfine truser til hunden...å utrolig smart, iallefall når de markerer over alt, vår forrige hund var bare grusom til å markere... borte og hjemme... heldigvis slipper vi dette problemet nå, etter som vi har en tispe...
De merkelappene var flotte, bestilte slikke tidligere og er kjempefonøyd med de...

Ha en koselig kveld og uke...

Hulda sa...

Hundene er så fine, smart med trusa på minsten. :)