13.3.08

En sunn smoothie
en bok fra Capris i postkassen
og det amerikanske Country Living
= kvalitetstid (¨,) tjihi



for å lage denne smoothien brukte jeg
1 liten banan
2 dl frosne blåbær
2 dl frosne bringebær
2 dl vanilje yoghurt
1dl appelsinjuice
litt knust is
Dette blir ganske mye så her er det muligheter for andre å få smake også..

I løpet av denne måneden er alt klart for å lage den nye hagen
I denne boken som jeg bestilte fra Capris
er det masse nyttig inspirasjon ,råd og tips

når jeg så denne hagen her kom jeg til å tenke på den vakre grønnsakshagen til Mias landliv




~


nam nam..

13 kommentarer:

lottens vita och gröna sa...

oh vilk trädgårdsbilder, underbart med mycket på liten yta, härligt smoothie recept! kramen lotten

Koselig koselig sa...

så vittig, jeg har også fått bøker fra Capris i dag og henta de. 3 stk til og med, interiørbøker fra Pottery Barn ... og jeg har også kost meg med en kveldssmoothie (min var med 5 stk store jordbær, blåbær, yoghurt naturell og ca 2 dl appelsinjuice)
God helg Line :)

PS. Gleder meg til å se bilder fra den "nye" hagen din. vi har noen tanker og ideer for vår lille flekk vi også:) Deilig at det går mot "den" tiden igjen nå :)

Karna sa...

Det kunne godt sett slik ut i min hage...så fantastisk fint! Da er det bare ut og kjøpe massevis av stauder, og begynne da...eller....he,he....

God helg Line!

molly sa...

Heisann!
Jeg fant, jeg fant!
Jeg har et par igjen i str. 39! Så du kan bestille i nettbutiokken, selv om det står utsolgt, så holder jeg de av til deg:)
da kan de gå i posten idag;)
Ha en fin dag!
PS! Joey er bare så søt:)
(Fibi også selvsagt)

krinkelkroken sa...

Nydelige hagebilder, vi skal starte her ute nå også, mye som skal gjøres og inspirasjon trengs i massevis, kanskje jeg må bestille den boken;)
Ønsker deg en fin påske!

Mia sa...

Heh heh, du Line, takk for komplimentet, men jeg har nok laaaangt igjen til den flotte kjøkkenhagen du viser fra boken. Boken ser forresten veldig interessant ut, bør kanskje bestille den (nå som jeg endelig har begynt med online shopping...) Jeg har også meldt med på hagekurs til Helen Fredholm (hun som kom med en hagebok ifjor) og første kurskveld var på onsdag. Så nå er jeg full av inspirasjon og lyst, bare våren kunne komme på ordentlig nå...

Hulda sa...

Dette så veldig koselig ut! Gode bøker og blader er alltid fint å ha. :) Nyyydelig sommerveske du har sydd til deg selv, den var lekkert. Liker de smykkene dine så godt, de er bare så flotte.

Moderncountry sa...

ååå, herlige bilder og ikke minst tekst Line! Høres ut som du er i skikkelig godt humør i dag :)) Ikke rart med en deilig drikk og godt lesestoff til. Ha det herlig og kos deg masse i helgen!

Hyggelig med besøk forresten :)

elin1976 sa...

Det der høres drit godt ut. Har blender men har vi brukt den??? NOOOP! Kasje på tide å gjøre det.
Husker du at før du fikk deg byste så fortalte jeg om de vi har på jobben. Endelig har jeg klart å få meg en med hjem. Jeg vet ikke hjva jeg skal med den men jeg tror det blir smykker. Dekorativ er den iallefall. Ble så glad da sjefen spurte om ikke jeg ville ha en. JUHUUUUU!!!! Bare at den står der er jo kult.
Ønsker deg en fin påske. Masse klemmer fra Elin:O)

Anemone sa...

Jøsses min så flotte smykker du lager.... det produseres mange og flotte virker det til. har du startet salg også ?? hint hint...

Capris har også denne damen handlet gjenom, men det er vel fordi jeg føler meg tryggere der enn hos Amazon, tullete kanskje, men pytt pytt. Rimeligere enn bokhandel i alle fall.

Ha en flott, produktiv og koselig påske sammen med dine tobente og firbente.

Anne-Berit sa...

Akk ja,hadde det bare vært sommer.Nydelige hagebilder hos deg,kjenner det begynner å klø i fingrene når jeg ser sånt,men i hagen min er det masse snø ennå,så jeg må nok belage meg på å vente en stund ennå ja.Ha en flott påskeuke:o)

Vanilladreams and humblebees sa...

Mums för pannkakor och våfflor!!! Underbara trädgårdsbilder du visar!

Glad påsk!
---<-@

Jenny

♥ ♥ ♥Anniche ♥ ♥ ♥ sa...

Capris er himmelriket altså!! Storkoser meg der inne , og hundrelappene flyr hver gang ....

Var innom for å ønske deg en flott påske Line , kos deg masse! klem