17.2.08



men i år er det vår i hagen..
det er ganske utrolig å se så mye grønt i hagen i februar
nå krysser jeg fingrene for at ikke det kommer snø eller sprengkulde sånn helt på tampen av vinteren.

Denne helgen har vi kost oss med god mat og drikke
og filmer på filmrommet
endelig fikk jeg sett
Marie Antonoitte
en herlig (jente)film som absolutt anbefales

Oppussingen av TV stua rusler i vei
taket er langt fra ferdigmalt
peisen er ikke på plass
gardinene er ikke sydd
men sofa valget er endelig foretatt -enstemmig..tjihi


bilde: Hennies Interiors for Slettvoll
Med inspirasjon fra Hennies sofaer
som er kjempefine men litt..dyre..
falt valget på denne sofaen fra Skeidar
den tar seg mye bedre ut i virkeligheten enn på dette bildet.
og den er Uuutrolig deilig å sitte i
Etter flere år med vår hvite ektorp sofa går vi for en brun sofa denne gangen.Beina på sofaen blir også mørke. Stuen blir så lys og hvit at kontrasten med en brun sofa tror jeg blir fint.
..og nå starter jakten på det perfekte salongbordet..
bilde: Chicago fra Skeidar

12 kommentarer:

Karna sa...

Er det ikke deilig at våren så smått begynner å komme, og snø vil vi ikke ha nå, nå vil vi se det som spirer og gror.
Kjempe deilig sofa, digger alt fra Slettvoll, men akk så dyrt....bra da at noen har vett nok til å kopiere...he,he...

Du har vel vinterferie, og går og koser deg med kaffekkoppen og ser på snøklokker i hagen...Har bestilt en nevø til opprydding i hagen, og håper at han kommer denne gangen...av en eller annen grunn så bryr han seg ikke om meldinger som tanten sender...hmmm merkelig....he,he...

Anita sa...

Huff! Men bildet ditt er jo fra 1. mars, og det er leeeenge til! Håper ikke det ser sånn ut da! Våren er hjertelig velkommen her også og idager det 10 grader ute og lettskyet! Sofaen er kjempfin! Likte fargen veldig godt!
Ha en strålende uke!
Klemmer fra Anita

Randi sa...

Den innbød virkelig på lysten til og synke ned i den, etter en lang dag på jobben.....der hadde jeg nok blitt. ;))

Mita`s hjørne sa...

Hærlige vårbilder...
Disse soffaene ser jo bare så hærlige ut - bare sitteligge der og se en god film...

Ha en koselig kveld...

Tove sa...

Hei! Deilige vårbilder du viser. Her hos oss er det også vårlig og deilig. Mot helga reiser vi til hytta på Kongsberg. Der er det 1/2 m snø. Fint å ha tilgang til snø også. Men snart vil vi ha bare VÅR! Den beste tiden!
Sofaen du viser - berre lekker!

RANA sa...

Härligt, härligt. Nu är våren kommen. Trevlig blogg du har! :-D

Fru. Fryd sa...

Ja, våren er hjertelig velkommen:-) Lykke til med søket etter salongbord, det er ikke lett... så nå venter jeg spent på å se hva du finner;-)

Anemone sa...

Helene Hennie er jammen jenta si som kan design, det skal være sikkert og visst.

God helg til deg, og det ser ut til at den blir avslappende og deilig.

Koselig koselig sa...

Lækker sofa! Har også lyst på ny her i heimen ;)
Den Marie Antoniette filmen har vi også sett, jeg syns det var en utrolig fin film. Likte den veldig godt :)
Nå har vi spist herlig middag i kveld og sett på Oceans 12, i morgen er det Rattatoile, hihi... den er visst veldig artig har jeg hørt. Gleder meg veldig :)

Ønsker deg en herlig helg videre med vofsene dine :)
Mette :-)

Lene sa...

HAhahaaaa - du Line, jeg ber deg snarest ta deg en tur innom meg og titte på mitt site innlegg :) Søren meg knallsmak hva sofa angår, du :)

Klem fra Lene.

Heeerlig vårstemning hos deg - i skikkelig kontrast til fjoråret. Men man vet jo aldri hva værgudene har oss i vente :)

lottens vita och gröna sa...

halloj line! men vilken härlig helg du haft! vår, härligt vin och gooood mat! vårhälsningskram lotten

KKannDesign sa...

Hei Line

..jeg har forvillet meg inn i denne fantastiske blogg-verden..og har falt for siden din..Smil..og ber derfor om å få legge deg til i mine favoritt-links?

Velkommen til å ta en titt innom meg!

Smil fra KKann

KKannDesign.blogspot.com