27.2.08

En deilig onsdag ...og snart påske

På forskjellige steder på nettet har jeg funnet inspirasjon til å lage disse påskeeggene i dag

For å være helt ærlig så er jeg ikke særlig påskete av meg
lite påskepynt her i heimen ja..
men påskeegg i den mer vintage/shabby stilen går rett hjem i mitt hjerte :)
Eggene er dekorert med decoupage, blonder, fløyelsbånd og et anheng som jeg har loddet selv
Påskeeggene selges her
~
Planlegging er til tider alfa omega...særlig når det gjelder reiser...tjihi
så nå er årets høstferieflybilletter i boks
i fjor var jeg altfor sent ute til å få billetter med Ryanair til Toscana
så for å ikke måtte dra til Bergamo i år også (for til Italia skal vi) er jeg litt ekstra tidlig ute i år

og den første inspirasjonsboken er på vei fra Play.com


~
Siden jeg er i et veldig sommerlig humør for tiden
er jo disse lekre møblene fra Ilva noe å drømme om ...
tenk å ha disse på uteplassen...



ha en fin torsdag (¨,)

17 kommentarer:

lottens vita och gröna sa...

hej line! undebara ägg! toscana mmmmmmm så härligt! snygga rottingmöbler, skulle passaa i mitt uterum! må så gott! kram lotten

Karna sa...

Nydelige påskeegg, heldigvis ikke lenge til litt ferie....

Boken var flott, fant mange fine bøker på Capris.no, de hadde til og med Pottery Barn bøkene.

Koselig koselig sa...

Kjempefine påskeegg!!! :)
vi skal til frankrike til sommeren og være der en uke, en hel bunch fra familien til samboern min Det blir kjempekoselig :) Gleder meg til varme, bading og ikke minst opplevelser og shopping, og vin ;)
God torsdag til deg :)

Moderncountry sa...

Vakre påskeegg Line! Ser det er mange som har forelsket seg i disse Vintage eggene og kan godt skjønne hvorfor. Anhenget ditt er bare helt nyyydelig!

Aina

Hem & Lyckas Mia sa...

Nämen ååå vilka underbara ägg!!! kram

Cecilie sa...

Åh.. de var FINE! Flotteste påskepynten jeg har sett på lenge. Vi har noe gult og skrekkelig liggende i skapet. I fjor klarte jeg å gjemme det for mannen (han mener man MÅ pynte med knall gule kyllinger for barna), men vet du.. Jeg tror mine barn har bedre smak enn det. Til jul i år fikk jeg endelig bytte ut juletrepynten, og da jenta på 12 så det ble hun kjempeglad! Så det så! :o)

Skravler i vei her jeg.. haha
Håper du får en fin helg!

KKannDesign sa...

Hei Line!

Titter innom deg igjen jeg!
Så flotte egg!
Og Jepp!! - Nydelige møbler - ser gjerne for meg de på verandaen!
Toscana høres deilig ut!

Ha en strålende fredag og helg!

Smil fra KKann

kristinco sa...

Un blog de charme où j'aime passer, une poésie aux bouts des doigts qui s'ajoute à une belle surprise à chaque fois ! Cet oeuf est magnifique

Lykkelene sa...

Nydelege påskeegg.Du er kjempeflink:0)

Kärleken till Fransk inredning sa...

Dina väskor är helt underbara.JAG ÄLSKAR OCKSÅ iTALIEN,längtar dit hela tiden Kram Susanne

Lykkelene sa...

Tusen takk for hyggeleg helsing! Velger å ta det som et kompliment, da eg overhodet ikkje er utdanna i søm. Har alltid likt å sy og pusle,men er sjølvlært/ulært.
Så tusen takk, snille deg...
-Og forresten, takk det samme! Du lagar jo dei nydelegaste ting...
Har veldig lyst å prøve meg på solder art. Ser du har laga noken fine...Er det vanskelig og veit du om ein kan få tak i utstyr i Norge?

Anemone sa...

Samme her, både når det gjelder påskepynt og Italia !!

Eggene dine var jo fine da, som en kan ta frem år etter år..., og Italia, ja...vi også. hektet...

Fin uke til deg.

älskar sött sa...

Hjälp va fina vännen!! Helt ljuvliga påskägg...=) Ser fram emot mina vackra smycken...Ha det gott! kramar Malin

Karna sa...

Det er jo livsfarlig med slike reklameblad i posten nå når en har lyst på noe nytt hele tiden, og den sofaen må jo bare sjekkes ut....Skal på storbyferie til helgen, så jeg får holde meg i skinnet til etter shoppingen der tror jeg...iikkk...

Lisbeth sa...

Tusen takk for hyggelig besøk hos meg.Her inne er det mye flott å se ! Flotte påskeegg, vesker pluss mer. Kommer snart innom igjen.
Klem

Mita`s hjørne sa...

Supersøte påskeegg...
Den soffaen og stolen skulle jeg gjerne hatt i et lysthus - men mangler lysthus... så da så... men flotte er de uansett...

Ha en koselig dag og uke...

vivian sa...

Hei. Flotte egg du har laget!
Tøff de møblene ja, men de skal ikke være noe særlig behagelig å sitte i. Da er jo mye av vitsen borte. Vet om noen som har slike. De blir lite brukt pga at de er så ubehagelige. ikke meningen og ødelegge drømmene dine. ;-)
Ha en fin uke! H. Vivian