25.2.08


En deilig ferie er over..
nå er nedtellingen til påskeferien igang (¨,)
en ny veske ble til i helgen
denne gangen har jeg brukt begge favorittstoffene mine, fløyel og lin.
Spennene på skulderreimen kommer fra en stygg veske jeg kjøpte( kun for spennenens skyld) for en billig penge i en bruktbutikk
Nå som den nye garasjen vår er på plass
og den gamle er tømt og klar for riving til helgen
så kan jeg virkelig sette inn høygir et på hagedrømmer og planlegging
og dersom vårværet fortsetter
kan graving, planting og såing komme igang allerede rundt påsketider
Jeg har problemer med å velge mellom hekk eller gjerde
men port er jeg sikker på
men ikke helt hvilken type da...
det er masse lekkert å velge mellom
Jeg er ikke noen tilhenger av å plante tørkelstativ i hagen
men denne typen har jeg litt sansen for..

ønsker alle som er innom en flott uke!

9 kommentarer:

Anita sa...

Det tørkestativet likte jeg også!! Har ikke sansen for de stål stativene! Ha en flott uke!

Mor Grethe sa...

Ja ja.... Line. Her produserer du vesker med bilde, og hver gang tenker jeg.....nå må jeg få sydd den veska mi! ...men det blir da aldri. Er enig i at det tørkestativet var fint, selv om jeg har et "vanlig" i aluminium. Ikke spesielt estetisk, men det fungerer. Helst ville jeg hatt snorer under tak.... det føles som det alltid begynner å regne når jeg henger ut klær.

lottens vita och gröna sa...

hallå line! undrbar väska mmmm!vilket snyggt tokställ, tänk att sånt kan vara snyggt! kram lotten

Gunhild, NO sa...

De veskene dine er så fine. har sett andre også som lager lignende, men de fineste er de du lager. Skal si du er tidlig ute med hage forberedelsene. Burde jo tenke på det selv også....

kristinco sa...

J'adore ce sac, il y a exactement tous les détails que j'aime et qui font de cette besace une pochette très "classe" !!! BRAV0

Koselig koselig sa...

valgets kvaler ... ja det kan være vanskelig!
Men de tørkestativene var innmari fine, jeg hadde planta de jeg :)

ønsker deg også en fin fin uke :)

KKannDesign sa...

Hei Hei Line

Flotte vesker!
..enig ditt valg av tørkestativ / tørkesnor - litt sånn romantisk liksom!

Smil fra KKann

Mita`s hjørne sa...

Det tørkestativet var jo bare så utrolig flott da...
Knall veske...

Ha ei koselig uke...

Hulda sa...

Så flotte egg du har pynta! Har holdt på med et par stykker jeg også, Koselig. :) Flott veske du har sydd igjen, også.