9.1.08

tjihi (¨,)
Gode venner

9 kommentarer:

Karna sa...

Så utrolig skjønn.....så bra at de er venner også. Nå fikk jeg enda mer lyst på en hund til...men har mer enn nok med den jeg har for tiden. STRESS når Petra har løpetid....

Hulda sa...

Så skjønne bilder! Så stor Joey er blitt siden du viste bilde av han sist. Her er også hundene blitt gode venner, veldig koselig. :)Vi har filma de masse når de leker, det gjør de forresten veldig mye, hele tiden. :)

Anita sa...

Nummin!! Så skjønn!!
Ha en flott helg!!
Kos deg!

Emmeline sa...

FOR EN SØØØTNOS:) Jeg ler og ler av det første bildet. Det må du jo forstørre og henge på veggen, knallskjønn liten tass. Litt av en størrelseforskjell på de to vennene.
Den store Phoebe(?) ser så snill og tålmodig ut med lille SmokkeJoey, hehehehe. Knallkoselig innlegg:)

elin1976 sa...

Så skjønne de er. Hjelpe meg så stor Fibi ser ut i forhold. he he.
Ha en flott fredag og ei fin helg:O)

Metteflette sa...

Fantastisk søte hunder dere har! Ønsker deg en god helg! Klem fra mette

Garden Angel sa...

Så skjønn da!
Men vet du...hunden til faren min klarte å svelge en tupp av en tåteflaske en gang...gummien svulmet i magen/tarmen på hunden og livet stod ikke til å redde...Vet ikke om det samme skjer med dagens silikonsmokker???
Vil jo ikke at noe fælt skal skje med lilletassen deres:)
God helg!

Anne-Berit sa...

Å,så kjempesøte de er sammen,de to godingene dine,og lille Joey var no bare sååå søt med smokken i munnen da.Å ha hund er utrolig givende,tror ikke jeg kunne klart meg uten.Ha en trivelig søndag:-)

Moderncountry sa...

For et nydelig bilde av to gode venner foran en varm peis!!