24.1.08



så var det fredag igjen!
Som jeg har skrevet om tidligere her i bloggen så er huset vårt et oppussingsprosjekt..
nå etter 3,5 år med store og små prosjekter begynner vi endelig å se enden på all jobbingen,
det siste rommet som skal gjennomgå en forvandling er TV stuen. Her skal panelet i taket males hvitt, veggene skal skifte farge fra cafe latte til en lysere tone og en peis skal bygges. Når det gjelder peis er vi litt usikre på om vi skal ha åpen eller med innsats.. til mandag kommer mureren på befaring og da skal det være bestemt

ett annet prosjekt på tv stuen er jakten på det perfekte multimediaskapet til å ha under tv'n
Hos Riviera Maison fant jeg dette utrolig stilige bordet.
Drømmen er å finne et smalt , lavt skap i denne stilen.
Tips som kan føre til oppfyllelse av drømmen mottas med stooor takk
ønsker dere en herlig helg !

4 kommentarer:

Mor Grethe sa...

Hallo Line. God fredagskveld til deg. Vi har hatt åpen peis i mange år... For et par år siden satte vi inn innsats, noe vi ikke har angret på. (dvs... selve utforminga på innsatsen angrer JEG på. Men slik ble det, for gubben hadde bestilt en kar til å fikse det, så det gikk litt for fort. ANGRER!) Men varmen i huset er det stor forskjell på.

I allefall lykke til med oppussing. Bord kan nok ikke jeg hjelpe deg med.

Gratulerer med 2 årsdag. Nå skal jeg se opptak av Greys, fikk ikke sett på tirsdag. Bye;o)

Eva sa...

Hva med å kontakte en møbelsnekker? Da kan du jo få det akkurat som du vil :)

Hem & Lyckas Mia sa...

Nydelig blogg du har! Jag länkar dig, hoppas att det är ok, annars får du säga till! Fortsatt trevlig helg, kram!

♥ ♥ ♥Anniche ♥ ♥ ♥ sa...

Hei Line

Nydelig peis , vi skal også etterhvert få det ...og jeg er i samme "konflikt"- klarer aldri å bestemme meg da !!!

Bordene var lekre. Vet at Country Corner har litt i den stilen , men de er nok mye mere "rustikke"

Lykke til , gleder meg til å se!

Ps, stor grattis med 2 års dagen . klem