30.12.07

på årets siste dag..
Til jul fikk jeg denne herlige boken av gutta i familien

full av nydelige bilder og ideer
Jeg har kjøpt overlock!!
Betalte 990 ,- på en auksjon på internett, i byen koster de ca 3500,- så dette kan vel sies å være et kupp..
Etter endelig å klart å tre i de 4 trådene
har jeg sydd meg ett par t shirts
det er kjempe gøy!!!! maskinen kutter og kaster og syr i samtidig.



et glimt fra arbeidsplassen min

~¨~
Nå som dette året snart er over
kan jeg se tilbake på et fantastisk år
bla
ble vår store drøm gjennom flere år endelig realisert i 2007
" den store amerikareisen" ble gjennomført
California ble utforsket i nesten 3 uker!



MED DETTE ØNSKER DERE ALLE ET GODT NYTT ÅR

16 kommentarer:

Anita sa...

OverLock??!! Tror jeg virkelig må ta et kurs før jeg kjøper meg ny sy maskin!!! Er jo så masse å tenke på!

Godt nytt år til deg og dine fra meg!!

Karna sa...

Så ut som en fantastisk bok, takk for tips. Så gøy med ny maskin, det var virkelig et kupp....og T-shirt får en jo aldri nok av så det er jo bare å sy i vei.
Nå skal jeg kose meg med den nye linken din, lykke til med gjester, valper og fest i dag!
Takk for det gamle, og God Nytt År Line!

Lilly sa...

Godt nyttår til deg også, og for mange hyggelige stunder foran PC'en:)

Metteflette sa...

Godt nytt år til deg og dine! Klem fra Mette

Koselig koselig sa...

Herremin overlock maskin!!! Minner minner minner... jeg eeelsket å sy på overlock maskin hihi!! Jeg gikk jo på søm, tegning, form og farge første året etter ungdomsskolen. Det var så moro. Selv om jeg aldri har blitt noen utmerket sømmerske, så fikk jeg da til noe hihi... en overlockmaskin kunne jeg faktisk tenkt meg selv. Utrolig praktisk!

Ønsker deg i allefall et riktig godt nytt år og takker for titten på California bildene (i går på jobben når jeg kjedet meg så koste jeg meg veldig med å se på de). Det så ut som en flott ferie, og utrolig fin ide å gjøre det slik sånn at familie og venner kunne være med dere litt på turen!

Ønsker deg alt godt for det nye året Line! Stor klem fra Mette :)

Lykkelene sa...

Godt nytt år til deg! Det var litt av kupp, og kjempeflott skjorte du har sydd. Må spørre kor du har fått kjøpt snella fra "engleblomst"???. Har vært på utkikk etter dei men har ikkje funnet det på nettet....
Har nemlig sett dei på ein butikk her, men der kosta dei 50,- kr pr. meter og det blir litt i drøyaste laget når ein skal ha ein del.

Anniche sa...

Kjære Line

Ønsker deg en hjertlig Godt Nyttår.
Til Lykke med nye redsgaper;O) Ser ut til at du har sydd en nydelig topp !!!

Klem o)

Hulda sa...

Så flott og inspirerende den boka så ut! Må kikke etter den rundt omkring på nettbokhandler. Grattis med overlock. :) Godt NYTTÅR!

Madicken sa...

Gi deg! Har du sydd den t-shirten på bildet?! Gratulerer i så fall! Jeg er kjempeimponert ;-) Selv er jeg ikke venn med symaskinen og det ender ikke sjelden opp med att jeg river i stykker töyet, har dessverre ikke tålmodighet nok...

Takk for titten i din koselige blogg!

//Gry

Tove sa...

Godt nyttår! Lykke til med videre syarbeid med overlock. Så avansert er ikke jeg med symaskin, men har symaskin altså. Har egentlig lyst til å sy litt igjen, før sydde jeg endel patchwork og nå før jul sydde jeg sammen endel bukser til en danseforestilling.
Ellers har jeg vært innom reisebloggen din og lest og for en fantastisk tur dere hadde.
Er ofte innom bloggen din, synes hundene dine er så fine og valpen er jo spesielt søt da!

Laila sa...

Godt nytt år. Den symaskinen så veldig komplisert ut. Flott t-skjorte du hadde laget. At du klarer!!

Jeg vil ønske deg et godt nytt år. Måtte alle dine drømmer for 2008 bli virkelighet.

Milly sa...

Åh guri, for en bok! Den så forferdelig fristende ut...
Du har virkelig talenter altså, den symaskinenen ser helproff ut!
Og tusen takk for linken til de arkene!

Mita`s hjørne sa...

DEN boken så jo bare helt fantastisk ut da...
Gratulerer med ny symaskin... blir nok mange flotte ting laget ved denne utover det nye året...

Ha en koselig fredag og helg...

Jorunn sa...

Hei Line! Håper du har hatt en super jul :) Flott julegave har du hvertfall fått. De gutta vet hva mor liker ser jeg :)
Åh, så herlig med skikkelig symaskin! Og så heldig du er som kan å sy! Ønsker deg et godt nytt år, fyllt av masse kreativitet og nye kreasjoner! Tusen takk for det gamle året og alt det flotte jeg har fått kjøpe av deg! Kos deg i helgen! Klem fra Jorunn

Anne-Berit sa...

Gratulere med overlocken,kjekt å ha,du var heldig som fant en til den prisen.Ha ei fin helg:-)

min sin lille tue sa...

Hei på deg. Litt sent, men godt nyttår til deg.
Lykke til med den nye maskina, toppen ser veldig fin ut.
Her er det også blitt ny symaskin, men jeg ligger nok på amatørnivå i forhold til deg tror jeg;)
Ha en fin søndag.