23.12.07


18 kommentarer:

Jorunn sa...

Herlig bilde Line, nydelig julekort. Ønsker deg og dine en riktig riktig god jul! Masse juleklemmer fra Jorunn

Anniche sa...

Hei Line

Tusen takk for hilsen:)
Så masse nydelig fra deg her , og mange stemningsfulle bilder!!

Min pc er fortsatt på rep. de måtte fjerne hele <"hjernen"
Jaja så sitter jeg her da , med en halv"psyk" en , som plutselig IKKE vil laste opp biilder ...blæh

Ja ja , ha iallefall en riktig flott jul min venn,
klem A

strikkegal sa...

Så flotte bilder!

GOD JUL!

The Feathered Nest sa...

So, so very beautiful!!!! Your photos are like a wonderful dream....and that little puppy ~ just precious!! GOD JUL, xxoo, Dawn

Ellie sa...

Ønsker deg en riktig god jul! Klem fra Ellie

posidriv sa...

Ynskjer deg ei god jul!

RedRobin sa...

Riktig GOD JUL til deg og dine! :o)

Anemone sa...

En riktig GOD JUL ønskes deg også Line.

Klem herfra.

JULIE K sa...

Ha en kjempefin jul Line. Stor klem : )

Moderncountry sa...

GOD JUL LINE!!!
Takk så mye for hyggelige besøk, kommentarer og ikke minst flotte ideer og delte inspirasjoner i året som gikk! Håper du får en riktig hyggelig Julefeiring og koser deg masse. Sender over en god Juleklem :)

Aina

Koselig koselig sa...

Riktig god jul til deg også, fra jenta i gullpysjamasen hihi

Mette :)

Flower Power sa...

En riktig god jul til deg også! Nydelige bilder du vise fra ditt julhjem. Det ser så koselig ut hos deg. Kos deg i romjulen!:)

daisy sa...

Jeg er litt sent ute med juleønskene mine, jeg..

Håper dere hadde en fin julekveld! Ønsker deg og dine en fortsatt fin jul! :)

min sin lille tue sa...

Flotte bilder:)
Fortsatt god jul og et flott nytt år til deg også.

Emmeline sa...

Lekre bilder, det ser ut som om dere har det UTROLIG koselig hos dere. Håper det blir en deilig jul med masse avslapping både for tobeinte og skjønne firbeinte:)
Fortsatt god jul til deg og dine!

Moderncountry sa...

Åh, din lille skatt av en hund er så nyyydelig!!
Koselig at du stikker innom :)) Prøver å få med meg et besøk eller to av og til jeg og men dem roper fort her. Vakre bilder fra et vakkert hjem Line!! Ser ut som vi liker samme stil med lysglass, kurvstoler og nostalgi, kos!!
En fortsatt hyggelig romjul ønskes til deg og! Her sitter vi med baileys akkurat nå :))

Så meg akkurat selv på en film, det var fælt å se og høre seg selv! haha

Hulda sa...

Så flotte bilder du har tatt. :) Veldig fine esker du har laget, og huset deres er jo nydelig! God Jul!

Sam I Am sa...

wow...what a beautiful home you have!! amazing pictures!!! It looks heavenly there!
hugs..
sandy