28.12.07

10 kommentarer:

Hulda sa...

Så mye fint du har laget, Line! Jeg likte de glassene veldig godt. Koselig med nissetoget i trappa også. :) God romjul!

Gypsy Purple sa...

Hope you had a blessed Christmas. Wishing you and yours a prosperous 2008!!!

Milly sa...

Sånt overskudd du må ha! Nydelige saker, og så flott bildene er arrangert. Flink du, Line!
Veskene dine er så utrolig lekre og delikate. Inspirert av deg holder jeg på med noe lignende, men jeg syns bildet blir så plastaktig når det er overført...ser ikke ut som de er det på det du har laget, stemmer det?
Ha i allefall en fortsatt koselig romjul!

Koselig koselig sa...

Så mye fint du har kosa deg med å lage :) Det ser da ut som du har taken på dette med solder art. Kjempekoselig nissetog i trappen din. Stilige nisser, har du laga de selv???
Det var så fint her i sfj. med all rimet, jeg sykler jo til toget hver morgen og angrer bittert på at jeg ikke tok bilde i en hage jeg for forbi, hvor hagebusken var pyntet med lys og rimet hang så fint. Det var helt utrolig fint!

Jaja... god helg og kos deg masse med dine, snart er det nyttårshelg :)

Mia sa...

Åh, så herlige bilder, Line! Og jeg ser jo at du ikke har hvilt for mye nå i julen, så masse vakkert som du har laget. Men det er jo herlig å være kreativ, selv i romjulen. Jeg for min del har tatt livet med ro, men nå kjenner jeg at det begynner å krible... har så lyst til å lage noe... men hva...? Vel, jeg finner vel på noe. Så vil jeg bare ønske deg fortsatt noen koselige romjulsdager, og et Godt Nytt År, som straks står for døren. Og takke for det gamle!

Anita sa...

Så flotte bilder! Nissene i trappen var sååå fine da!
KLem Anita

Emmeline sa...

Spenstig layout her hos deg Line!
men jeg blir så UTROLIG nysgjerrig på det nissetoget...
Kan du ikke lage et ekstra innlegg med de, og nærbilder og sånt. Det hadde vært knallkoselig!

elin1976 sa...

Halo Line.
Ja her har du jammen brukt romjula godt. Har planer om å få gjort noe slikt jge også etter hvert. Må bare få kommet meg etter en duali forkjølelse som har gått over til å bli bihulebetennelse. HYGGELIG!!!
Jeg har planer om å sy litt i kveld og kansje prøve ut noen strykemerker som jeg har printet ut. Har ikke helt fått dette til før så det skal bli spennende å se hvordan dette kommer til å bli.
Ønsker deg en fin dag. Masse klemmer fra Elin:O)

Mita`s hjørne sa...

Jammen har du mange flotte bilder... koselig...

Ønsker deg et RIKTIG GODT NYTT ÅR...

Anonym sa...

looking at your blog, I ended up in a picasa album :) we have a great community here in The netherlands of picasa ladies all in love with decorating and their homes... I was wondering if I could use some of your pictres of the French decor book in my album of Woonboeken (Interior books) as I have a collection of pictures of this autor in there.... please let me know you can write in my post album! thanks and a happy new year! http://picasaweb.google.com/vosgesparis