22.11.07

"Tittei her er jeg"

Det ikke lett å holde han i ro lenge nok til å få tatt bilde
men her er han stuptrøtt så han klarte å sitte stille i ca 3 sek ..tjihi
Fibi synes det er spennende med en liten kamerat, men synes nok at han er litt vel barnslig. Voksen dame som hun er kan hun styre seg for sylskarpe valpetenner i halen. Men hun er jo også verden snilleste hund, så det går fint.

...- og navnet er ikke bestemt ennå...men det er noen favoritter (¨,) jeg kommer tilbake navningen senere

24 kommentarer:

Anita sa...

Sååå nusselig!! Fin blogg du har! Og den lampen var knallfin!!
Linker deg jeg!!

Klem Anita

randi sa...

Næmmen næææ.....å nå fikk jeg veldig lyst på sånn hund. Jo du dette er en Tipplex!!får kalle han det i det stille jeg da...hihihihihi.

daisy sa...

Herlig, herlig! Han er til å spise opp! :)

Annettenett sa...

Er det mulig å være så søt? Skjønn ja:)

Anne-Berit sa...

Så utrolig vakker han er,din nye lille venn.Gi ham en god klem fra meg da...

Karna sa...

Åhhhh helledussen så skjønn!!!!! Bra det går godt med Fibi og den nye valpen, det er jo alltid like spennende.....Kjekt med en voksen dame som kan oppdra valpen litt.

Koselig sa...

Å mamma mia... jeg vil ha jeg ogsååååååå

han er jo en liten ... liten... mammas lille gull jo!

åh så nuddelig!
Godt å høre at Fibi tar det med stoisk ro! :)

thea sa...

For en herlig liten krabat:)Blir nesten misunnelig jeg....

randi sa...

Ja så var det en ting til jeg lurte på...hvor får du lastet ned de flotte skriftene du bruker i photoshop Elements

Metteflette sa...

¨Åh, så skjønn!!!! Syns fremdeles han er en liten Timmy jeg :-)Litt sånn rufsete og sikkert rampete til tider.
Godt at Fibi godtar han men hun ser jo ut som verdens snilleste og skjønne hund! Det er egentlig Golden Retriver jeg ønsker meg da :-) Er de en god familiehund?

Jorunn sa...

Åh, så skjønn og bedårende en liten valp! Han er helt herlig!!
Sikkert kjempekoselig å ha en sånn krabat i hus. Kos dere Line!!!

Klem fra Jorunn

Hulda sa...

Ja, det var en søt liten kar. :) Kan tenke meg at Fibi ikke er glad for valpetenner i halen, nei. :)

Vi var hos foreldrene mine med Tuva og spiste pizza i ettermiddag. Det går veldig fint nå med Tuva og Emma. Emma er ca 4 mnd nå. Men, Emma har stor respekt for Tuva, hun knurrer hvis det blir for mye herjing. ;) Tuva er 2 år, hun liker jo masse leking selv, men hun er også snar å sette på plass den lille. Artig å se på!

Mita`s hjørne sa...

Hælledussan så søt han er... nei det er jo ikke greit å bare få en "hvalp" i huset - som er leken og atpåtill har skarpe tenner - he,he... men det går nok bra...

Ha en koselig kveld...

Mor Grethe sa...

For en lekkerbisk.... kos deg med den navnløse:o)

organic-lizzi sa...

Fantastisk nyyydelig..
Fortsatt fin kveld!!

Karoline sa...

sukk...så heldig du er. synes fremdeles nure er søtt til ham! ( nure en en utrolig sjarmerende gutt i jul i svingen. linus er bestevennen hans, og også artig navn) tror forresten jeg skrev nore også, møtte en liten gutt som het det, søt!
jeg meddeler samtidig at jeg er tilbake i bloggverden:) håper du tar turen innom en dag. god helg- jeg skal til fjells:) hilsen Karoline

Hanne B sa...

Han er helt bedårende!
Jeg har tidligere kommet med 3 navnforslag, men slenger på et par til;-)
Synes også han passer til å hete Albin eller Albert*s*

Hanne B sa...

Moro med navn;-)
Han ser også ut som en liten Emil!
Liten lyslugget rakkerfant med masse sjarm!

Milly sa...

Han var da utrolig god! Så søt, han er sikkert en aktiv og artig liten krabat. Blir spennende med navnet; lykke til med valget!

Moderncountry sa...

Å hælledussen æ!!Noe så nydelig!! Til å kose seg ihjel med selvfølgelig :))
Ha en kjempekos helg med den nye lille tassen!
Klemmer

Leah sa...

Gratulerer så mye, han var jo bare råskjønn!! Heldige du. Kos deg med helgen :-)

daisy sa...

Måtte bare innom og titte på den lille igjen..! :D

Garden Angel sa...

Sååå søt da! Nusselig liten bissevovs..!
Han kunne jo til og med hete Nusse:)Hi hi

elin1976 sa...

Line....den er nydelig. Så liten den ser ut....skulle gjerne hatt en til men da hadde nok frøken Dina blitt skikkelig sjalu. Ha en super lørdag. Masse klemmer fra Elin:O)