11.11.07

Ny lampe på kjøkkenet
På lørdagens faste kaffetur til den sjarmerende kafeen/interiørbutikken Cordelias Hus
fant jeg denne stilige vegglampen. Nå som mørketiden er over oss har leselyset ved kjøkkenbenken vært for dårlig til avislesing om morgenen. Det er jo ikke så koselig med flombelysning heller da, som det blir hvis jeg skrur opp takspottene på fullt. Derfor er jeg såå fornøyd med denne på veggen....observante lesere ser kanskje at den mangler ledning...tjihi....den kommer imorgen, så lampen er ikke testet for annet enn sin estetiske form på veggen (¨,)
Ønsker alle en flott søndag!!

9 kommentarer:

elin1976 sa...

Å så nydelig lampe. Det er akkurrat slik jeg vil ha. Litt sånn som ikke alle har med sjarm og sjel. Hunden er forresten også nydelie. Lykke til ♥ Elin

Karna sa...

Åhhh den var kjempe fin!!!! Lamper får jeg aldri nok av, så i går var det litt utskifting her hos meg også.....Ha en fin søndag du også!

Koselig koselig sa...

Kjempefin lampe, utrolig fin form ja!
Lenge siden jeg har vært på Cordelias Hus nå. Har ikke vært ordentlig i byen på flere mnd faktisk, savner det. Får ta meg en tur snart nå. Det er jo på tide å tenke på julegaver snart nå... faktisk!

Tilonino sa...

Å så fin lampe du har fått. Veldig koselig. Og så må jeg si gratulerer med ny hund. Kjempesøt.
Veskene dine er også helt nydelige. Ha en fortsatt fin søndag. Her skal feires 3 bursdager i dag, så jeg er midt i kakebakingen.

Anemone sa...

Får nå inderlig håpe at du slipper det lednings styret som jeg blogget om i går da...

Annettenett sa...

Nydelig lampe ja:) Og søte hunden...

Mita`s hjørne sa...

Hmmm... den var jo bare super da...

Ha en koselig kveld...

Mor Grethe sa...

Fin lampe Line, blir no fint å lese avisen nå. Blir nok bra å få en nusselig valp i huset. Og.... 21. november, det er jo ikke lenge til. Ha ei fin uke.

BROCANTE sa...

Den var fin. Jeg som er loppe freak sitter her og lurer på om jeg skal spray lakke en jeg kjøpte på loppemarked. Hmmmmm..... Hilsen Brocante