4.11.07


Litt søm på en søndag

~små og store vesker~

endelig har jeg funnet speilet jeg har lett etter...
Siden spisestuen ikke er spesielt stor, har jeg hatt lyst til å ha speil på veggen i stedet for bilder.
men det har vært vanskelig å finne speil i rette størrelsen, rett farge og ikke minst til rett pris
et voila... et speil med fasett på 65*85 cm med antikkbehandlet sølvramme i tre til under 500!!
I boka White on white som jeg har omtalt tidligere
har jeg falt helt for denne sofaen!!
jeg tror det må være den mest innbydende sofaen jeg har sett :)
den passer perfekt inn i drømme-atelieret mitt

Ønsker alle en herlig uke!!

14 kommentarer:

min sin lille tue sa...

Hei:)
Du tryller fram masse fint med sømmen din du:)
Og sofaen du har falt for ser veldig fin ut.
Jeg kjenner ikke til noen oppdrettere, men søt rase. Lykke til med leting:)
Ha en fin søndagskveld.

Koselig koselig sa...

Flink du er :) kjempelekre vesker :) flott speil også. Har også tenkt tanken at vi bør ha et slikt speil ved vår spisestue, stua vår er veldig liten og vi har vinduer bare en vei (det er vestvendt), men dog... vi diskuterer veldig og jeg tror ikke gubben ser poenget før han ser speilet der... jeg får vel henge opp noe for å vise han ikke sant?!

ha en fin fin søndagskveld :)

Mita`s hjørne sa...

Flotte ting du har sydd igjen... tenkte jeg skulle la symaskina få fir i dag, men gubben dro på trenerkurs og junior fikk en kompis på besøk, da fikk jeg sydd litt alikevel...he,he...
Den soffaen - drømme, drømme...

Ha en koselig uke du også...

Anemone sa...

Kreativ dame gitt. Fint å kunne bruke søndagen til noe nyttig også.
Her i dag har det kun vært slaraffenliv og kos. Frisk luft og litt sofakos. Godt det også en gang i blant.

Speilet ser så nydelig ut. Et slikt en kunne tenkt seg selv i grunn. Speil kan man egentlig ikke få nok av, rokmfølelsen blir jo bare så forsterket av dem, som et ekstra vindu.

En fin fin uke ønskes den damen også.

Tilonino sa...

Hei Line!

Tusen takk for koselig kommentar i bloggen min. Å du for noen fine vesker du har sydd. Deilige farger og fasonger. Speilet var fint det og, for ikke å snakke om sofaen. Ja den kunne jeg også tenkt meg å hatt. Det er deilig å kunne drømme seg litt bort med en fin bok. Ha en fantastisk uke.

Hulda sa...

Yndig sofa! Skikkelig lekker og feminin er den, falt for den jeg også. Så skjønne vesker du har sydd! Lekkert speil også. :) Ha ei fin ny uke, Line. :)

Karna sa...

Det speilet var jo et kupp!!! Kjempe flott, og det var veskene dine også!

Åhhhhh så gøy med ny valp, de hundene er jo bare sååååå søte, håper du finner noen!!!!

Emmeline sa...

Ja enig med Karna, speilet var virkelig et kupp...og du er SÅ FLINK til å sy!!! Skjønner at du er fristet av den skjønne sofaen, den var både nett og nydelig i fargene, veldig fristende! Du må ha en fin uke:0)

Anniche sa...

Åh! Så flotte vesker Line !!!
Og ja...håper det går bra med kurset ditt!
Det var et fint speil du hadde fått tak i der gitt:) Elsker speil jeg , hehehehe, ja, ikke det at jeg går og glaner på meg selv(tvert i mot med to viltre gutter ...) men det er så mange fine rammer osv. Kunst er mye vanskeligere synes jeg .

Ha en god uke , klem!
Også får vi jo kose oss i 1 div begge to ....fanken au!!!

Olstad sa...

Hei Line

For noen utrlig vakre vesker du har sydd - igjen. Jeg er så fasinert av det du syr.

Vakkert speil

Mor Grethe sa...

Først må jeg si at du tar så fine bilder Line. Alle innleggene dine er så innbydende. Fine vesker du har sydd.... igjen... Så fint at du fant speilet.. godt å være fornøyd. Ha en fin onsdag.

Mita`s hjørne sa...

Hei...
Vil bare si at jeg linka til butikken din...

Jorunn sa...

Føyer meg inn i rekken ;o) NYDELIGE vesker du har sydd Line. Du er så utrolig flink til å trylle på symaskina.
Sofaen var knallsøt!! Har lyst til å kjøpe den boken jeg og... Kanskje ønske meg den til jul ('',)
Ha en fin uke videre!

moderncountry sa...

Nydelig, Nydelig Line!! Spesiellt den store falt jeg helt for. Så chic :))
Og alt dett gjorde du på en Søndag? Hjelpes..hadde tatt meg iallefall en halv uke, om ikke en hel..Men så er du litt mer dreven enn meg på maskinen da, hehe..Min har forresten begynt å bråke noe voldsomt (husk, 30 år!) og vennen tittet på den i går, men kunne ikke finne noen feil. Du har ikke et tips om en god men rimelig maskin vel? SÅ herlig den boka så ut da! Helt perfekt for meg, oja sofaen og :)) Deilig høy rygg med masse puter, perfect!

Nei, nå skal jeg straks gå og stoppe fyll her. Bare 15 produkter igjen...Nyt kvelden Line!