24.11.07

lille lulle ute for første gang
Denne helgen skal jeg bruke til å lære meg en ny teknikk som heter solder art
eller rett og slett lodding ..
jeg begynte såvidt i går
først lagde en en liten collage
på begge sider av et lite papir
deretter ble collagene dekket med glass ( kjøpt på ebay)
og kobbertape ( også fra ebay) ble lagt rundt kanten for å holde de to glassene sammen

og med loddeutsyr skulle jeg lage en fin og jevn ( uff det var vanskelig..)
kant rundt med loddetinnet voila! slik ble min første solder art pendant
ikke særlig jevn
så her er det mye øvelse som skal til
jeg ønsker alle super lørdag

6 kommentarer:

Gunhild, NO sa...

Den hunden din er bare så skjønn! Tenker du koser mye med han. Var veldig gøy å se den nye hobbyen du har begynt med. Så kreativ du er. Sånne kan jo være fine å pynte vesker med også.

Tove sa...

Hei! Han er jo bare bedårende, valpen! Lykke til med ny hobby, ser jo flott ut! Du er flink! Er alltid innom bloggen din, er så mye fint å se og lese. Fortsatt god helg!

Koselig koselig sa...

Så nydelig lille ungen er :) Helt herlig! Hvor mye veier han nå? og hva vil vekta være fullvoksen???

Kul hobby forresten, bare husk å lufte godt når du lodder hahaha. :)

Nå skal jeg utføre min hobby, ligge i sofaen og se på film! God kveld :)

Mia sa...

Ååååh Line, den valpen din er jo bare alldeles bedårende! Sååå utrolig herlig det må være å ha en slik liten krabat i hus. Og så fint at Fibi er både snill og tålmodig med den lille. Jeg har sååå lyst på en hund selv... og en katt... eller to... Ikke lett, dette her!

Den siste kreative utfoldelsen har gitt kjempefine resultater! Det virker krevende og vanskelig, men du verden for et resultat! Jeg gleder meg til å se mer av dette etterhvert.

Hulda sa...

Så nyyydelig valpen er! Minner meg veldig om bichon frise valpene, bare at ørene jo står opp på denne rasen, mens bichon har hengeører. :) Ser at det ikke er snø hos dere enda.

Nydelige de små rammene du har laget, med de skjønneste motiv, gleder meg til å se mer av dette. Fikk lyst til å prøve meg jeg også.

elin1976 sa...

Synes du har fått den fint til denne rammen til smykket. Har også sett disse før. Tror det finnes en engelsk side av en dame som lager noe i denne duren. Ha en fin dag:O)