3.11.07

en herlig lørdag!
klar for vinteren
For et fantastisk vær det har vært i dag! sol og 15 varmegrader i november er jo litt spesielt!?

Fibi koser seg når hun får løpe løs og poserer gjerne pent

og nå til dagens store:
vi skal få en hund til!!!!

Jeg har ønsket meg en West Highland White Terrier lenge
og nå har jeg fått klarsignal fra sjefen at vi er klare for en ny valp...Jiiiiihuuuu!!!!
så nå er valpejakten igang
Dersom noen kjenner til noen seriøse opprettere av denne rasen
så er jeg taknemlig for tips!!

er den ikke vakker!?

~

6 kommentarer:

Hulda sa...

Gratulerer! Det er jo bare så koselig å få en ny liten valp i huset. Vår hund er 2 år nå, men søsteren min og mamma har nettopp kjøpt valp, hun er 4 mnd nå, så det er mye liv her. :) Rasen du skal få ligner jo litt på bichon frisè som vi har. Herlige hunder!Håper dere finner en snart da, og at den andre hunden deres godtar nykommeren. :) Her har det vært litt problemer med det.

Randi sa...

Lyckliga du! Jag har en westie och har haft en tidigare. Det är en mycket speciell hundras - pigg och mycket intelligent. Hoppas du hittar en bra uppfödare!
LYCKA TILL!

elin1976 sa...

Guri så gøy. De er jo så skjønne. Jeg kunne ha glemt å få en til, da hade nok Dina flytta i protest. he he. Hun tror nemlig hun alene er den eneste hunden i hele værden. Hvordan tror du Fibi kommer til å reagere på den nye?

Her skinner sola og som du skriver....det er varmt for årstiden. Når jeg stod opp var det 1 grad ute men når sola kommer, ja da blir det varmt.

Jeg var så dum og fyrte opp i peisen i dag tidlig....nå holder jeg på å døøøøøøø. Opp med vinduer og dører. Snakker vi om å fyre for kråkene eller. Ha en fin søndag. Klem fra Elin:O)

Milly sa...

En sånn terrier har vi til nabo, han er kjempesøt!
Heldige deg, så koselig med hund...

Koselig koselig sa...

Neimen så koselig, en hund til. Den ser riktig skjønn ut :) Jeg kjenner dessverre ikke til noen seriøse oppdrettere, men har du hørt med Dyrebeskyttelsen her i Sandefjord? Kanskje de har noen anbefalinger?

Anonym sa...

Hei.

Jeg har en slik hund. de er helt skjønne. Så vidt jeg har skjønt bor du i Sandefjord. Da kan du ta kontakt med Connie Norlin på Haukerød som driver med oppdrett av westier. Hun er også aktiv i westie klubben. Hun er frisøren til min hund....