14.11.07

11 kommentarer:

Koselig koselig sa...

Stilige hjerter :) Deilig å ha en fridag da, jeg har vært hos tannlegen jeg.. :(

moderncountry sa...

Så herlig Førjulstemning det var her inne Line! Kjempekoselig å se så mange fine bilder med lys og dekorasjoner :)) Hjertene dine er bare helt utrolig flotte, og ikke minst unike!
Selv har jeg sittet og brodert i dag. Men har litt vondt i håndleddet så jeg kan ikke holde på for lenge om gangen. Så jeg tar noen dager fri fra sying.

Ser lysslynge under her, kom på at sånn en må jeg få tak i, det gir så god stemning :)
Ha en fin kveld!
Klem, Aina

Oja, lampa di, suuuuper!!
(vil jo ha)

Jorunn sa...

Heisann Line,
Prøvde tidligere i dag å legge inn kommentar, men det gikk ikke. Satser på at det går bedre nå. Fint tre du har kjøpt deg og hjertene dine er helt vidunderlige! Kommer du til å legge ut noen for salg i schappa di eller? Kunne gjerne tenkt meg et ;o)
Ha en fin onsdagskveld!
Klem fra Jorunn

Flower Power sa...

Nydelige hjerter du har sydd! Kjempespesielle og koselige:) Jeg tittet litt nedover her, og den vegglampen du har fått tak i til kjøkkenet var bare sååååå fin! Sånn vil jeg ha også.....:)Det ser forresten koselig ut det kjøkkenet ditt:)
Ha en fin kveld:))

Metteflette sa...

Hjertene dine er knalltøffe! Stilig med pute effekten. Utrolig nydelig liten tass du venter på da! Skjønner godt at du gleder deg :-) Klem fra Mette

Mita`s hjørne sa...

Så koselig stemning det var i dette innlegget...
Juletrær burde vi ha i alle rom, jepp - det tror jeg det blir i år... det er jo så koselig....
Nydelige hjerter du har laget...

Ha en koselig dag...

min sin lille tue sa...

Hei på deg:)
Stilige hjerter du har laget, må innrømme at jeg har prøvd meg litt jeg også.
Lykke til med valpen din, søte små vesener som man bare smelter for.
Ha en fin dag.

Hulda sa...

Virkelig et koselig innlegg fra deg i dag, Line! Hjertene du syr er så landlige og fine. Takk for inspirasjonen!
Skjønner godt at du har nedtelling. :) Vi har vært og hilst på Emma, mammas valp i dag, hun er bare så skjønn. :)

Emmeline sa...

Så koselig innlegg du har laget. Nesten som en slags collage. Kreativt og gøy. Hjertene dine er så fine med vatterte felt. Stilig! Du må ha en god helg når du kommer så langt:0)

Sarah sa...

Flot billed-collage og rigtig fine hjerter... Her er juleforberedelserne ikke rigtig gået i gang endnu.
Hvor er det spændende med den lille ny hvalp... Tillykke med den.

randi sa...

Noe så nydelig!! skulle ønske jeg hadde funnet ut hvordan du får bildene så store når du behandler dem på fotoprogrammet, jeg har det samme, men mine blir så små når jeg laster de opp på bloggen min. Kan du gi meg en liten leksjon? nydelige hjerter også.