9.11.07


illustrasjonsfotos.....

9 kommentarer:

daisy sa...

Så fantastisk nydelig!!! Smelter helt, jeg!
Skjønner nok at du gleder deg til 21 november, ja! :)

Veska di i forrige innlegg var forresten kjempelekker!!

God helg! :)

Randi sa...

GRATTIS!

Jag kan garantera att du kommer att få många lyckliga stunder med din nya vän!
Jag har själv en westie - min andra - och kan inte tänka mig en annan ras. En stor hund i liten förpackning. Världens charmigaste hundras!!!
Kram Randi

Koselig koselig sa...

Neimen sååå moro, gratulerer med familiens nye tilskudd, så koselig Line! Jeg vil også ha... buhu... men med full jobb hos begge, pendling for meg til Tønsberg og min kjæres allergi mot katt og hund så får jeg nøye meg med å hilse på andres dyr i ny og ne. Og særlig katt, da må jeg hive klær til vask med en gang jeg kommer hjem. Det er veldig kjedelig, men sånn er det!

Har du tenkt på navn eller kommer det når du får han? :)
God helg forresten også!

Karna sa...

Åhhhh så heldig dere er, gratulerer sååååå mye!!!! Jeg har lyst på en ny valp jeg også, men får ikke gehør....merkelig!!!

Grattis igjen!!!

Anemone sa...

Gratulerer, så fin som den var. ser nesten uvirkelig ut. Er dette en sånn allergihund ? Av den typen som ikke røyter ?

Sol sa...

Åh! Så herlig.....hjerteige gratulasjoner. Så moro. Westiene er så fine. Glad på dine vegne.

Katarina sa...

Åh..de hundene der er bare så nydelige! Grattis ;-)Ha en fin søndag!!

Kristina sa...

Grattis...Åh så söt... Lycka till

Anonym sa...

jeg gleder meg veldig til å treffe den lille valpen, men fabian må jeg nok jobbe litt med :) Klem Jeanette