15.10.07


Til helgen skal vi på hytta på Veggli

det er alltid så deilig å slappe der noen dager

god mat, god vin og gåturer i fjellet

-og nytt strikketøy

jeg er absolutt ikke en superstrikker så jeg tenkte at denne vesten i litt Noa Noa stil var et overkommelig prosjekt for meg

Garnet er i skikkelig myk alpakka
-mønsteret skal broderes på etterpå. jeg har ikke helt bestemt meg for hvilke farger jeg skal bruke
men det trenger jeg nok ikke bekymre meg for på en stund
- jeg praktiserer tross alt slow knitting..hehe


Min og Fibis favoritt plass
-foran den store peisen

7 kommentarer:

Koselig koselig sa...

det blir deilig med fjelltur og strikketøy, og god mat og alt som hører til! Kos dere masse. Så fin den vesten er, skal du brodere blomstene på eller strikkes de inn? Lekker vest :)

Hulda sa...

Så fin vest du skal strikke, tror jeg så mønster på den i et av de siste numrene av Familien. Ser koselig ut på hytta hos dere. :)

Karna sa...

Flott hytte, og den godstolen foran peisen hadde nok vært min favorittplass også...

Deilig med en tur til fjelles når det er høst, nydelige farger, og slipper å gå til knes i snø.

Kjempe fin vest du har funnet mønster til, likte fargene de hadde brukt på bildet jeg...

Ha en fin uke!

Mor Grethe sa...

Så deilig det er å se fram til noe. Og noe her er jo en flott hytte med all den kos det innebærer....og da er vel strikketøy et must. *smil* Fin vest du skal strikke deg, tror du skal være glad for at mønsteret skal broderes på etterpå;-) Jeg har alltid strikketøy, men etter jeg begynte å blogge har jeg forstått at det er noen med supergir med pinnenne her i blogglandia. Men der har du ikke meg, så du er ikke alene.... mener jeg. Ha en god hyttetur til helga Line.

Mita sa...

Den vesten var jo bare lekker da... en slik kunne jeg virkelig ha tenkt meg ja...
Nydelige bilder fra hytta, stolene og peisen så jo bare så - jeg kommer og sitter en stund jeg - nydelig...

Ha en koselig kveld...

Helene-Årets gleder sa...

GUD nå savner jeg hytta skikkelig mye....så fine bilder du har lagt ut..
For oss ble det for mye med hytte på fjellet (mannens familie har ved sjøen og der er vi hele sommeren)
Til slutt brukte vi bare hytta på fjellet en gang i året (påska) og bestemte oss for å selge...det stikker litt av og til...
Men det er godt å se at du kan kose deg til fjells da!!!
Legg gjerne ut flere sånne stemningsbilder.De var flotte:-)

Klem fra Helene

Koselig koselig sa...

åh himmel for en idiot jeg er... du sa jo at det skulle broderes, jeg klarer ikke lese helt rett bestandig! *ler*