25.10.07

Rapport fra en fridag

7 kommentarer:

Koselig koselig sa...

Du er kjempeflink til å lage collager!!! Er det ikke moro? :)

Hulda sa...

Ser ut som du har hatt en strålende fridag! Så heldig. :) Jeg har nok avspaseringstimer til å kunne ta en hel dag jeg også, blir nok snart, nå. Flott den boka, den må jeg se etter.

Mita`s hjørne sa...

Ser så morro ut dette, å sette bilder sammen slik...
Nydelig skrift du har brukt...

Ha en koselig kveld...

Randi sa...

Snyggt collage. Du har verkligen utnyttjat din lediga dag och shoppat loss.
Måste le - jag har också lagt in en collage-bild på min blogg med samma typsnitt som ditt.

Bästa hälsningar
Randi

(sorry - kann ikke skrive paa norsk)

Karna sa...

Fornuftig bruk av fridagen spør du meg...he,he....Heldigvis så får jeg utløp for litt av shoppingtrangen nå når kontoret skal pyntes litt, for jeg skal liksom spare litt penger til Pariser turen...ehemmmm...

God helg!

Jorunn sa...

Så flott Line, kjempefin collage!
Tøffe sko og flott jakke! Skjønner du har kosa deg på fridagen din!
God helg til deg!!

Tilonino sa...

Hei Line!

S� kjekt � komme innom. Du lager s� fine innlegg. Og rosene p� forrige innlegg var s� skj�nne. Det er litt synd at det snart er slutt p� dem ute. Det er ikke noe som er s� fint som det � ta inn roser fra egen hage. Blir ikke det samme � kj�pe roser. Ha en fin s�ndagskveld.