28.10.07

En ny uke
Ja ja denne helgen ble kanskje ikke så produktiv som jeg hadde håpet
-klokka er stilt tilbake,
men utenfor døren har jeg ikke vært..


men takket være Ebay (eller hva sier du Emmeline..tjihi) er det ikke noe problem å få gjort noen gode kupp mens man allikevel sitter der og surfer.. som jeg fortalte i et tidligere innlegg så har jeg gått til innkjøp av en bok som heter
kunstneren bak denne boka lager de utroligste charms
jeg er helt betatt av de,
meningen var jo at jeg skulle prøve å lage noe slikt selv
men når jeg fant dette smykket av Sally Jean på Ebay i dag så måtte jeg bare ha det
Det er ikkeno mainstream smykke
av den grunn synes jeg det er desto mer sjarmerende og den lille teksten på det fungerer som mantra for liten og stor!!
Ønsker alle som titter innom her en superfin uke!

12 kommentarer:

elin1976 sa...

Heeeey.
Ser visst ut som det er bare deg og meg som har stått opp!

Har vært inne på denne nettsiden hennes en gang. Å hun lager masse fint. Mye sånn "hva skal man med det men klarer ikke å la være å kjøpe"
Men ikke forvent deg at det er kjempestort. (bare slik du ikke blir like skuffet som Emmeline, når hun shoppet kopper)
Glemte å skrive en ting angående kjøpstrikset
- DÅDYRØYNE.
Det er veldig viktig.
Men det fikser du Line.

Her sitter jeg å har begynt på to nye store Tildaer. Den på veslehuset forsvant litt fort, så jeg fikk liksom ikke summet meg før den var borte.
he he.
Nå syr jeg to så er det gjordt liksom.
Har virkelig startet julen her i dette huset.
Håper du får en fin dag, Line. Klemmer fra Elin:O)

Koselig koselig sa...

God morgen, tidlig oppe jeg også og for en gangs skyld så kan jeg surfe litt før jeg skal på jobb. Hver mandag begynner jeg litt senere og det er i grunn veldig deilig.
Jeg har heller ikke vært så mye utenfor døren i helgen, bare stavret meg på høye hæler fra heimen til fest og hjem. Ikke dansa jeg spesielt mye heller, jeg hadde ikke ork..hihi... auau!

Lekkert smykke på eBay, jeg har aldri handlet der. Jeg ble skeptisk med en gang jeg måtte legge inn bankkortet mitt og PayPal og masse. Men jeg vet det er ikke farlig så det er ikke umulig at jeg gjør det igjen. Jeg har vel handlet mest på QXL men jeg synes det har vært mye skiiit der da og blitt skuffet.

Ønsker deg også en riktig fin uke og la oss håpe på litt sol :)
Det vil vi ha!

Milly sa...

Åh, så herlig smykke!
Er ikke e-bay bare helt herlig herlig, men farlig farlig?! Har kjøpt masse stoffer der, men har nå selvpålagt e-bay-surfeforbud :)
Boken fra forrige innlegg ser så nydelig ut.
Og bildene dine er så flott satt sammen med tekst på, hvilket program bruker du til det!
Ha en strålende mandag!

Emmeline sa...

Dette var et skjønt smykke, utrolig spesielt og lekkert--jeg likte det veldig godt!
Det er jo akkurat det at det ikke er mainstream som gjør det SÅ spesielt, skjønner godt at du falt helt for det!
Jeg har tatt en pause fra ebay, forståeligvis.. Den siste pakken har nå reist fra england via danmark til norge via danmark igjen og har endt hos avsenderen i England. Heldigvis en ærlig dame som var helt forskrekket over hvor vanskelig det kan være å sende en pakke England-Norge.
Nå har hun sendt den en gang til med hurtig post...men jeg tror jo ingenting før jeg får se det.
Det er en haug med tallerkener...
-men koppene var jo dukkekopper, så det er jo litt sånn håpløst å sitte der med vanlige tallerkener og dukkekopper, hehehe...
Dersom disse dukker opp til slutt så kan det vel hende at jeg svinger meg på ebay galeien igjen--skulle hatt noen vanlige kopper også!!
Men ditt kjøp var VIRKELIG lekkert. En sånn liten pakke kommer seg sikkert mye raskere over Atlanteren også--Lykke til!!

Anemone sa...

Drittstilig !!!

SisseLoise sa...

Ein skikkelig "keepsake" som dei kallar det "over there", og verkeleg noko nytt og spennande som ikkje alle andre har. Har hatt lyst å lage smykker med bilder ved å bruke resin, men har ikkje funne tak i ein sort som pasar enda. Den eg har forsøkt meg med var gul og ikkje klar så blei ikkje slik eg hadde tenkt..

moderncountry sa...

Et vakkert Charm, Line. Ha en fin uke du og!
Aina

daisy sa...

Det var et flott smykke! Med en viktig tekst!

Har også hatt mine Ebay-perioder. Akkurat nå er både jeg og lommeboka glad for at jeg klarer å holde meg unna..! :)

Flower Power sa...

Så fint smykke du har funnet!
Så spesielt, og nydelig med de flotte ordene. Jeg liker så godt sånne "feelgood" ord. De minner oss på å være stolte av oss selv og ha troen på at vi er noe:)) Flott kjøp.

Ha en fin dag:))

Gunhild, NO sa...

Disse små smykkene er virkelig nydelige. Har lagt merke til de før på nettet. Du har hatt så mange fine innlegg i det siste.
Vi skal snart på tur til Strømstad!! Ferje fra byen din, hvis ikke jeg husker helt feil når det gjelder hvor du bor. Du må gjerne komme med tips om du vet om noe spennende der over. Håper jeg kan få gjort unna noen julegaver. Jeg innbiller meg at jeg kan se huset ditt fra ferja. Stemmer det??

Gunhild, NO sa...

Hei igjen! Ja vi prøvde også å få rom på spa hotellet. Men det var fullt. Men hadde uansett ikke fått så mye anledning til å benytte meg av velværeluksusen. Vi reiser jo med unger som krever sitt. Men det høres utrolig herlig ut med en sånn jentetur. Ja det blir vel grensehandel, godisfabrikk og sånt på oss.

Lykke sa...

Så nydelig smykke og skjønn tekst! Du har så fine bilder i bloggen din at jeg blir bare sittende og måpe mens jeg skroller nedover, Kanskje du skulle gi ut en bok, hadde sikkert blitt en bestselger, i hvert fall blant bloggere.
Ha en riktig fin helg:)