26.10.07

G0D HelG
Jeg håper på deilig vær og mulighet til litt pusling i hagen.
Jeg burde vært ferdig med høstonna til nå men jeg har fortsatt roser i potter som må plantes i jorden før frosten
løker som må graves ned
nyinnkjøpte oppstammede buksbommer ( hmm...rare ord..) som skal plantes et eller annet sted i hagen

jammen har jeg ikke tatt en tur på play.com i dag også
og bestilt ny bok
jeg måtte jo bare ha denne interiørboken om Hvitt
favorittfargen min!!! både når det gjelder interiør, klær og samvittighet ;)

10 kommentarer:

Karna sa...

Er slett ikke ferdig med høst forberedelsene jeg heller, fremdeles flere potter og noen møbler som står igjen....

Skoddene fant jeg hos Alvøen interiør, bak er det klistret på et merke som det står Country Corner, tror kanskje det kan være merket...? Håper det kan være til hjelp!

God helg!

RedRobin sa...

Høres ut som at du har en koselig helg i vente her. :o)

Kos deg og ha en fin helg!!

Koselig koselig sa...

Hei Line, det er jo tåke i dag (igjen!) kjedelig, men du får sikkert gjort litt likevel :)

Den boken ser fin ut, er veldig glad i interiørbøker jeg også. Ikke minst er jeg glad i Tildabøkene til Tone Finnanger, selv om mine sykunnskaper er minimale så elsker jeg å se i de. Rart med det.

Ville også si at de støvlettene du har kjøpt deg ser kjempefine ut.Har kjøpt meg et par høyhæla jeg også på HM (nettet) og de var såå fine. Skal ha de på i kveld på fest og nå holder jeg på å lage smykke i organzabånd sort med perler og litt av hvert på. Det blir bra :)

Kos deg og ha en flott helg (selv om været er grått) :)

moderncountry sa...

Ha en riktig GOD HELG Line!!
Varm klem fra Aina (",)

Jorunn sa...

Herlig bok!!
Man får aldri for mange interiørbøker!
Klemmer fra Jorunn

Anemone sa...

Må innom å ønske god helg og se hva du pusler med. Men den boka ser jeg da ikke, bare en liten prikk..? høres spennende ut da...

Mor Grethe sa...

Er bare innom for å ønske deg en god søndag og ei fin uke. Håper du har fått gjort litt hagearbeid. Jeg har ikke vasket pottene enda....de har stått der lenge nå. Men i dag er det litt typisk høstvær ute.... deilig å sitte i sofaen og bare slappe av med PC og knaselyder fra peisen.

elin1976 sa...

Ønsker deg en fin søndag. Her er det innevær og sying av julegaver som gjelder. Håper du har litt bedre vær enn oss og at du nyter fri. Klem fra Elin:O)

Mia sa...

Huh, Line, det har ikke vært rare været til hagearbeid i helgen, eller...? Her regner og blåser det og er riktig så surt. Ikke var det fin igår heller, men håper du har fått gjort noe av det som du planla før helgen.
Jeg har hold på med vasking og ordning av klær (sommerklær må jo fram igjen... det er visst nokså behagelige temperaturer i San Francisco for tiden, stort sett over 20 grader). Begynner å glede meg skikkelig nå.

min sin lille tue sa...

Hei på deg:)
Her er det visst også igjen litt høstjobb før frosten får lov til å komme.
Utrolig lekre de veskene du syr.
Ønsker deg en fin søndagskveld.