17.10.07



Tusen takk kjære hemmelige venn!!

17 kommentarer:

Hulda sa...

Så lekkert dette var! Du har vært skikkelig heldig, Line.

Annettenett sa...

Nydelig gave!

Koselig koselig sa...

Så koselig gave :) Hvordan kan man bli med på denne gave along???

moderncountry sa...

Å, for en deilig pakke Line! Denne vet hva skjønnhet og nytelse er :) Hadde blitt kjempeglad selv!

daisy sa...

For en deilig pakke fra din hemmelige venn! :)

Og bildene dine fra hytta var kjempekoselige - foran den peisen ville jeg også likt og sitte!

Anonym sa...

Så fine bilder du har tatt av pakken din:o)

Klem fra din hemmelige venn

Mita sa...

Nydelige gaver...
Og bildene du har tatt av de, var jo bare så skjønne da...

Ha en koselig dag...

Lilly sa...

Det må jo være den perfekte gaven til deg:)) Haddde ikke sagt neitakk, jeg heller...hihihi;)
Også er du så kreativ på redigeringsfronten her, at du setter oss andre i dårlig lys:)
ha en fin dag!

Karna sa...

For en fantasifull gave, kjempe koselig!

Wickans värld sa...

De va fina presenter!!
Wickan

Anonym sa...

Hvilken tråd er brukt på vesten du skal strikke? Den var lekker...

bodil.egset@volda.kommune.no

Tilonino sa...

Hei Line!
Så flott gave du har fått. Den må jo være midt i blinken til deg!
Lurer på om du er min hemmelige venn.......
Ha en fin helg!

Randi sa...

Koselige gaver ... og fra en hemmelig venn ;-)

SKJÖNNE BILDER!!!

Hilsen Randi

Lindas Hus.. sa...

Flotte bilder,nydelige gamle former.Flott hytte,Veggli er vel ikke så langt fra Kongsberg?Var en del i di trakter i min ungdom.

Olstad sa...

Så flotte bilder av en kjempe hyggelig gave. Så flotte de gamle formene var.

Ha en superfin helg.

Flower Power sa...

Så herlig gave du har fått! Og jammen er du flink med disse bildene dine! Nydelig:)) Skulle ha lært meg mer om bilderedigering jeg også, men med min tekniske innsikt kan slikt ta tid å lære seg:)....
Ha en fortsatt fin helg:))

Tilonino sa...

Hei igjen. Ja etter litt frem og tilbake så skjønte jeg at det måtte være deg. Tusen millioner takk igjen.
Gaven var bare så fin og jeg er kjempeglad for den. Har brent i lykten hver kveld siden jeg fikk den, teen har jeg også smakt og den både smaker og lukter av kanel. Deilig. Og fyrstikkesken da, veldig søt og jeg har gitt klar beskjed her hjemme at den er bare min. Skal ikke brukes av andre hehe.. Veskene du syr er rålekre. Veldig fint design og nydelige stoffer og detaljer. Kjekt å se se innom hos deg. Håper du har hatt en deilig helg på hytta, den så jo veldig inbydende ut. Herlig og avslappende. Nå skal jeg tilbake til sytøyet mitt. Og lykten den står her med lys inni. Vakkert :)