13.10.07

4 kommentarer:

Mita sa...

Kjempekoselig bilde...

God helg til deg også...

Koselig koselig sa...

God helg til deg også, så koselig bilde Line!!! Hilsen fra meg på jobb m/matpakken og et glass vann (hvilken luxus ha ha ha)

:)

Koselig koselig sa...

hei igjen line,jeg vil bare tipse deg om en ting hva gjelder picasa/photoshop elements. Jeg ser her hjemme nå at det bilde du har lagt ut her er i "liggende" format. Jeg vet ikke om andre ser det sånn - men jeg mister den ene høyre delen av bildet slik at teksten ikke synes. Jeg pleier å snu bildene jeg lager i Photoshop til stående. Det gjør du ved å velge bilde/picture og så snu det det enten til høyre eller venstre. Bare et tips.

tips 2: når jeg klikker på dette bildet ditt her på bloggen kommer jeg inn på ditt picasa album og der ser jeg flere bilder du har laget men ikke lagt ut. Jeg pleier å lage flere album og så har jeg de publiserte i et album for seg sånn at de mer private ikke skal havne på webben. :)

Klem fra Mette :)

Mia sa...

Nydelig bilde, Line! Det er jo så flott med alt det fine man kan lage med PC og bilder...

Takk for din koselige kommentar hos meg. Ja, nå er det ikke så lenge til jeg reiser til San Franscisco, faktisk den 30. okt. Jeg gleder meg veldig, kan du tro, har jo hørt og sett så mye flott derfra.