8.10.07

8 års bryllupsdag ble feiret i helgen med lammestek stekt i leirgryte og sjokoladetiramisu..nam
-roser og Peter Jøback siste CD vanket også ;)
Vi har endelig lagt skifergulv på trappen
det tok seg betraktelig bedre ut enn betongen


Nabotomten ble plutselg lagt ut for salg før helgen
- da syntes jeg at det var likegreit å få hekken i bakken først som sist
hele hekken ble fraktet hjem i mors lille polo ( det var litt en opplevelse å sitte inni en skog når jeg putret forsiktig hjem med dårlig fordelt overvekt..hehe)


14 kommentarer:

Karna sa...

Grattis med bryllupsdag!

Kjempe fint og ryddig med skifter, lett å holde sikkert....

Har en del småplukk jeg også som må ryddes på plass, har bestilt hyller til garasjen, så nå skal det bli orden i sakene....en liten stund ihvertfall!

Fikk melding fra min søster i går, stoooor koser seg i USA, og hun hadde funnet flagg til meg også, juhuuuuuu!

Lilly sa...

Dett ble jo kjempefint, og det er så fint rundt huset deres:))
Grattis med overstått bryllupsdag!
Og jeg må le når jeg ser for meg deg i poloen, med "skogen"...hehe! Har hatt noen sånne turer opp igjennom, men alt går sier bare jeg, og må man så må man;)

Annettenett sa...

Gratulerer med bryllupsdag ja:)
Nydelig med skiferen dere har lagt.

Koselig koselig sa...

Først av alt, gratulerer med 8 års bryllupsdag! Det hørtes godt ut med lammestek og tiramisu ja... nam nam. Vi pleier å ha lammekoteletter på "vår" dag. Siden vi ikke er gift (ennå) så markerer vi datoen vi møtte hverandre :) koselig det!!
og Valentines Day også ;)

Så flott dere har det ute, du har det bare såååå fint Line! når jeg ser bilder fra så velholdte hus som det dere har så får jeg lyst på hus sjøl, men jeg vet at jeg er veldig fornøyd med vår lille leilghet så ja... jeg tror jeg blir der en stund til ;) hihi...

Linken til finn virker ikke forresten. Bra å få satt hekk før nye naboer kommer og finner på noe ja ;) lurt tenkt!

Ha en fin dag! :)

Mor Grethe sa...

Gratulerer med bryllupsdag, det er koselig det. Og lammestek... det er såååå godt.Koselig inngangsparti dere har... og du minnet meg på at jeg bør ut og rydde litt jeg også. Nå er det skikkelig kaldt om nettene her. Ha ei fin uke. Grethe

Anemone sa...

Gratulerer med dagen til dere begge :-)

elin1976 sa...

Ha ha ha ha jeg ser deg føre meg der du sitter i den egen juletreskog. Jeg vet nemlig hvor liten plutselig en Polo kan være etter en tur på IKEA. Jeg slet med å finne plass til meg selv oppi den. Ha en super dag, Line. Masse klemmer fra Elin:O)

Anniche sa...

Masse grattis med overstått Bryllupsdag!!!!

Hehe, ja , jeg ser det for meg ..på tur i en skog , med en skog ....!!
Jeg har Golf, og mottoet er at alt går i en golf, noen ganger ikke helt vellykket , men stort sett ...hihi!

Ble kjempe fint da !!Og skiferen utenfor , wow !! knall-lekkert!
Jeg mååååå også få rydda ute snart ..men det er så mye annet nå gitt! ha en herlig dag line !

moderncountry sa...

Heisann Line,
Gratulerer med vel overstått bryllupsdag, 8 år, jøsses!Så flott du har det rundt huset. Den skifersteinen var flott, et stort ønske her og. Bare lommeboka tillater det, hehe
Må si det er stil over huset og uteplassen deres!
Aina

Garden Angel sa...

Først: Gratulerer med 8års bryllupsdag!!! Hørtes ut som dere hadde kosa dere i helgen ja.
Det ble kjempelekkert med skifergulvet! Og så var det så koselig med de andre tingene du hadde pynta med på utsiden også.
Ha en fortsatt fin uke!
Hilsen meg:)

Milly sa...

Så lekkert og koselig det ser ut hos deg! Herlighet, så flott med skifergulv... Ser du har vært i drømmelandet Italia, og Toscana kan du bare glede deg til!!

Mita sa...

Gratulerer med vel overstått feiring...
Så flott det ble med skifer på uteområdet deres, nydelig hage har dere også...

Ha en koselig dag...

Mia sa...

Kjempefint med ny hekk, nytt skifergulv og vakker hage! For hagen din ser utrolig frodig ut enda. Hos meg er alt forblåst og brunt nå, en og annen stakkars rose, men det er det hele også. Jeg har også ryddet bort sommerblomstene nå, så bare noen kurv med kongler og et par krukker med lyng står ved inngangen, litt stusselig etter alle sommerens blomster, men slik er det nå en gang med høst og vinter da...

Laila sa...

Gratulere så mye med overstått bryllupsdag.
Så fint det ble med skifer i inngangspartiet. Ser deg for meg i bilen med alle trærne, vet ikke hvordan du ser ut, men det er ikke så farlig, for jeg ser mest skog likevel... hehe